جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته آب‌شیرین‌کن بوشهر در نیمه نخست امسال وارد مدار خواهد شد.\n\n به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های آب‌رسانی در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در تأمین آب در استان داریم، آب‌رسانی به شهرها و روستاهای مختلف نیازمند یک کار تحقیقاتی و با برنامه است تا از تمام داشته‌های خود نهایت استفاده را ببریم.\n\nوی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه هدر رفت آب در استان است، که نیازمند استفاده از طرح کارشناسی شده برای حل این معضل هستیم.
کد خبر: ۲۱۱۹۰
سه‌شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: با پیگیری صورت گرفته آب‌شیرین‌کن بوشهر در نیمه نخست امسال وارد مدار خواهد شد.

\n\n

 به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های آب‌رسانی در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در تأمین آب در استان داریم، آب‌رسانی به شهرها و روستاهای مختلف نیازمند یک کار تحقیقاتی و با برنامه است تا از تمام داشته‌های خود نهایت استفاده را ببریم.

\n\n

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه هدر رفت آب در استان است، که نیازمند استفاده از طرح کارشناسی شده برای حل این معضل هستیم.

\n\n

استاندار بوشهر ادامه داد: اجرای طرح‌های کنترل روان آب‌ها در استان می‌تواند طرح کارگشا برای حل این معضل باشد که یکی از مزایای این طرح تقویت سفره‌های زیر زمینی استان و تأمین آب موردنیاز بخش کشاورزی است.

\n\n

سالاری با اشاره به ظرفیت‌های مهم روستاها در عرصه کشاورزی و اشتغال افزود: برای اینکه بتوان از ظرفیت‌های بالای روستاها از جمله بخش کشاورزی استفاده کرد، باید مشکلات تأمین آب کشاورزی به‌ویژه در روستاها حل شود.

\n\n

 وی گفت: با حل مشکلات آب در روستاها، علاوه بر رونق کشاورزی، شاهد حل مشکلات اشتغال روستاییان نیز خواهیم بود.

\n\n

استاندار بوشهر اظهار داشت: یکی از راهکارهایی که برای حل مشکلات تأمین آب استان در نظر گرفتیم احداث آب‌شیرین‌کن است که تعدادی از طرح‌ها در این زمینه افتتاح و طرح‌های جدیدی نیز در سال جاری اجرایی خواهد شد.

\n\n

سالاری در مورد طرح‌های آب‌شیرین کن در استان بیان کرد: آب‌شیرین‌کن کنگان فعال‌شده است و آب‌شیرین‌کن بوشهر در نیمه نخست امسال وارد مدار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر