چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته به‌زودی عملیات اجرایی احداث آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در گمرک بوشهر آغاز می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، یحیی رضایی صبح امروز در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه 5 کشور در بوشهر با اشاره به فعالیت 82 داروخانه خصوصی در استان اظهار داشت: در سال گذشته 12 هزار و 185 مورد مواد غذایی مختلف به آزمایشگاه نظارت بر مواد غذایی ارسال شد و میانگین بازدید نیز هرماه یک بازدید کلی بوده است.
کد خبر: ۲۱۲۷۹
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

فکرشهر: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته به‌زودی عملیات اجرایی احداث آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در گمرک بوشهر آغاز می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، یحیی رضایی صبح امروز در همایش معاونان غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی منطقه 5 کشور در بوشهر با اشاره به فعالیت 82 داروخانه خصوصی در استان اظهار داشت: در سال گذشته 12 هزار و 185 مورد مواد غذایی مختلف به آزمایشگاه نظارت بر مواد غذایی ارسال شد و میانگین بازدید نیز هرماه یک بازدید کلی بوده است.

\n\n

وی بیان کرد:‌ در یک سال گذشته یک هزار و 76 مورد بازدید از کارخانجات تولید مواد غذایی انجام شد و پس از طرح تحول نظام سلامت، 100 درصد بیمارستان‌های استان به تجهیزات دارویی مجهز شدند.

\n\n

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه 100 درصد تجهیزات پزشکی سرمایه‌ای را در استان جذب کردیم، افزود:‌ با تلاش صورت گرفته به‌زودی عملیات اجرایی آزمایشگاه کنترل مواد غذایی در گمرک بوشهر آغاز می‌شود.

\n\n

رضایی راه‌اندازی پنجره واحد تجاری و استقرار کارشناس گمرک در بوشهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته عنوان کرد و گفت:‌ پیشنهاد می‌کنم بسته ویژه برای پرداخت بدهی‌های دارو و تجهیزات بیمارستان‌ها برای تداوم این خدمات در طرح تحول در نظر گرفته شود.

\n\n

وی تصریح کرد: افزایش تعرفه 2 در هزار ترخیص کالا به 6 در هزار با توجه به نیاز خرید تجهیزات نوین آزمایشگاهی و سایر هزینه‌های مرتبط، از دیگر پیشنهاد‌های ماست و امیدواریم در این همایش به تصویب برسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر