پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه ای با حضور رئیس و معاون بهداشتی شبکه و مراقبین مرکز سلامت جامعه در شبکه بهداشت برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، هدف از تشکیل این جلسه را تعامل نظر و بلوک بندی عنوان کرد و گفت : در این جلسه با تمرکز بر طرح تحول نظام سلامت در خدمت شما عزیزان هستیم.
کد خبر: ۲۱۴۰۲
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: جلسه ای با حضور رئیس و معاون بهداشتی شبکه و مراقبین مرکز سلامت جامعه در شبکه بهداشت برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان ، هدف از تشکیل این جلسه را تعامل نظر و بلوک بندی عنوان کرد و گفت : در این جلسه با تمرکز بر طرح تحول نظام سلامت در خدمت شما عزیزان هستیم.

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی با اشاره به  نامگذاری سال جدید با عنوان "اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل " گفت : می بایست با اقدام و عمل ، پتانسیل های خود را جدی گرفته و ارتقا سطح بهداشتی را رقم بزنیم.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول بیان کرد : با توجه به اینکه سیاست اصلی دولت، سلامت جامعه می باشد و بخش زیادی از سرانه ملی وارد حوزه سلامت شده ، امیدواریم با کمک شما مراقبین سلامت در  اجرای درست برنامه ها ، مردم بیشترین فایده را از این طرح ببرند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ما در حوزه سلامت ، تابع وزارت بهداشت هستیم ، گفت : از آنجا که قرار است یک تغییر اساسی صورت گیرد ، باید مجری خوب سیاست اعمال شده باشیم، و محلی برای تشکر و بهانه گیری نیست . مسلما باید طرز نگاه و تلفی ما در طرح تحول تغییر کند و با تمام وجود به اجرای طرح کمک کنیم.

\n\n

دکتر حاجیونی خاطر نشان کرد : با ورود نیروی های پرانرژی جدید الورود و با توجه به تجهیزات تهیه شده ، مشکلات ما در حوزه بهداشت کمتر خواهد شد .

\n\n

در ادامه معاون بهداشتی  شبکه ،دستورالعمل نسخه 3 مراقبین سلامت را توضیح داد و گفت : هر مراقب در هر بلوک حکم وزیر بهداشت در آن بلوک را داشته و بدون توجه به مدرک آکادمیک انتظار می رود با چند پیشگی تمام مسائل بهداشتی را زیر نظر داشته باشند.

\n\n

در پایان مهندس حسین دلخواه  اظهار داشت : در نظام جدید مراقب سلامت ، انتظار می رود مراقب در پی نیازمند خدمت برود و چشم انتظار مراجعه کننده نباشد .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر