سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه تولید مرغ مشکلی ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مرتضی بحرانی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار دشتی از حمایت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در گذشته کشتارگاه شهر خورموج از نظر بهداشتی وضعیت مطلوبی نداشت که با تلاش‌های شهرداری و حمایت‌های فرمانداری در حال حاضر بهبود یافته است.\n\nبحرانی بیان کرد: مدتی نیز این کشتارگاه به دلیل تعمیر و تجهیز تعطیل بود که مشکلاتی برای قصابان ایجاد کرد که با تلاش‌های انجام شده در شهرستان این امر مهم نیز تحقق یافت.
کد خبر: ۲۱۵۹۰
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷

فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در زمینه تولید مرغ مشکلی ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مرتضی بحرانی صبح چهارشنبه در نشست با فرماندار دشتی از حمایت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان تقدیر کرد و اظهار داشت: در گذشته کشتارگاه شهر خورموج از نظر بهداشتی وضعیت مطلوبی نداشت که با تلاش‌های شهرداری و حمایت‌های فرمانداری در حال حاضر بهبود یافته است.

\n\n

بحرانی بیان کرد: مدتی نیز این کشتارگاه به دلیل تعمیر و تجهیز تعطیل بود که مشکلاتی برای قصابان ایجاد کرد که با تلاش‌های انجام شده در شهرستان این امر مهم نیز تحقق یافت.

\n\n

وی افزود: شبکه دامپزشکی در راستای تامین سلامت مردم و فرآورده های گوشتی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و با تشکیل اکیپ نظارتی همواره با مراکز عرضه گوشت بازدید به عمل می‌آید.

\n\n

بحرانی با بیان اینکه در کشتارگاه سنتی پروانه صادر نمی‌شود، بیان کرد: با توجه به تعطیلی کشتارگاه بوشهر در حال حاضر کشتار در شهر خورموج و گناوه انجام می‌گیرد.

\n\n

وی یادآور شد: هم‌اکنون استان بوشهر در خصوص تولید مرغ مشکل ندارد و می‌تواند نیاز استان را تامین کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر