پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: معلم پایه ششم مدرسه‌ای در مشهد که دانش‌آموزش را به شدت مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از «میزان»، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مشهد از معلم مدرسه فرزندش به علت ضرب و شتم او شکایت کرد.\n\nپدر دانش‌آموز در شکایتش به مأموران گفت: ساعتی قبل پسرم با وضعیت بسیار بد و خونین به خانه آمد. وقتی علت را جویا شدم مدعی شد معلمش او را شکنجه کرده و مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۶۲۸
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۱

فکرشهر: معلم پایه ششم مدرسه‌ای در مشهد که دانش‌آموزش را به شدت مجروح کرده بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از «میزان»، چندی قبل مردی با مراجعه به پلیس مشهد از معلم مدرسه فرزندش به علت ضرب و شتم او شکایت کرد.

\n\n

پدر دانش‌آموز در شکایتش به مأموران گفت: ساعتی قبل پسرم با وضعیت بسیار بد و خونین به خانه آمد. وقتی علت را جویا شدم مدعی شد معلمش او را شکنجه کرده و مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.

\n\n

با اعلام این شکایت تحقیقات از دانش‌آموز 12 ساله آغاز شد. او در تحقیقات به مأموران پلیس گفت: در کلاس مشغول درس خواندن بودیم که متوجه شدم به علت افتادن نور ساعتم روی لباس معلم بچه‌ها مشغول خنده هستند. معلم که آن وضعیت را دید من را از کلاس خارج و مورد ضرب و شتم شدید قرار داد و من به این وضعیت افتادم. من تقصیری در خنده دانش‌آموزان نداشتم.

\n\n

با اعلام این شکایت و تأیید صحت موضوع، معلم متخلف که در ناحیه یک آموزش و پرورش این شهر مشغول تدریس بود، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر