جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادخواستی در اینترنت تحت عنوان «مهمانداران همجنسگرای «ایرفرانس» از ترس اعدام حاضر نیستند به ایران پرواز کنند»، ظاهر شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، «عصر ایران» به نقل از اسپوتنیک نوشت: مهمانداران شرکت هواپیمایی فرانسه که همجنسگرا بودن خود را پنهان نمی‌کنند، این دادخواست را در اینترنت منتشر کرده‌اند.\n\nاین دادخواست طی 5 روز بیش از 2000 امضا جمع کرد.\n\nدر نامه نمایندگان انجمن «همجنسگرایان زن» آمده است که آنها از شرکت در پروازها به ایران خودداری می‌ورزند زیرا در ایران همجنسگرایی با حکم اعدام مجازات می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۳۲
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: دادخواستی در اینترنت تحت عنوان «مهمانداران همجنسگرای «ایرفرانس» از ترس اعدام حاضر نیستند به ایران پرواز کنند»، ظاهر شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «عصر ایران» به نقل از اسپوتنیک نوشت: مهمانداران شرکت هواپیمایی فرانسه که همجنسگرا بودن خود را پنهان نمی‌کنند، این دادخواست را در اینترنت منتشر کرده‌اند.

\n\n

این دادخواست طی 5 روز بیش از 2000 امضا جمع کرد.

\n\n

در نامه نمایندگان انجمن «همجنسگرایان زن» آمده است که آنها از شرکت در پروازها به ایران خودداری می‌ورزند زیرا در ایران همجنسگرایی با حکم اعدام مجازات می‌شود.

\n\n

در دادخواست منتشره همجنسگرایان مرد نیز آمده است که آنان نه به دلیل امنیت شخصی خود بلکه به علت اخلاقی از انجام پرواز به ایران خودداری می‌ورزند.

\n\n

در این دادخواست همچنین آمده است: وقت آن فرا رسیده که «ایرفرانس» در عمل ثابت کند که اخلاقیات را رعایت می‌کند و فقط از سیمای شرکت هواپیمایی حمایت نمی‌کند.

\n\n

قبل از این شماری از زنان مهماندار در پروازهای ایرفرانس با داشتن حجاب در تهران مخالفت کرده بودند که در نتیجه با تصمیم مدیران ایرفرانس، قرار شد حضور آنها در پروازهای ایران، اختیاری و انتخابی باشد.

\n\n

شرکت هواپیمایی فرانسه (ایرفرانس) بعد از 8 سال، پروازهای خود را از این هفته از پاریس به تهران از سر می‌گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر