شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به وصول ۲۱۰۰ میلیارد تومان درآمد در استان بوشهر طی سال ۹۴ گفت: بوشهر جزو شش استان دارای درآمد مازاد قرار گرفت.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌‌پور صبح جمعه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی به عنوان استان برتر بین ۳۱ استان کشور در سال گذشته قرار گرفت.
کد خبر: ۲۱۶۵۶
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به وصول ۲۱۰۰ میلیارد تومان درآمد در استان بوشهر طی سال ۹۴ گفت: بوشهر جزو شش استان دارای درآمد مازاد قرار گرفت.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض‌‌پور صبح جمعه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی به عنوان استان برتر بین ۳۱ استان کشور در سال گذشته قرار گرفت.

\n\n

وی با اشاره به اینکه این رتبه‌بندی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور اعلام شده است، ادامه داد: دستیابی به اهداف یکساله در حوزه طرح‌های عمرانی و درصد تخصیص اعتبارات عمرانی از جمله شاخص‌های بررسی این برنامه است.

\n\n

عوض‌پور با اشاره به اینکه استان بوشهر از نظر میزان طرح‌های خاتمه یافته طی یکسال رتبه دوم را به دست آورد، بیان کرد: استان بوشهر در سال گذشته ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی داشته است.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از ابلاغ ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: امسال در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی طرح‌های خوبی اجرا می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به کسب درآمد مازاد در استان بوشهر در سال گذشته، گفت: درآمد استان بوشهر برای سال گذشته هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان تعیین شده بود که دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان محقق شد و بیانگر افزایش ۱۵ درصدی بیش از برنامه است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر