پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم استان بوشهر گفت: بر اساس تصمیم اتخاذشده، معلمان نمونه استانی هر نفر یک‌میلیون تومان و معلمان نمونه شهرستانی هر نفر 500 هزار تومان پاداش هفته معلم دریافت می‌کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حبیب فکوری در نشست شورای آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در این استان اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته معلم به پنج مؤلف فرهنگی استان هر نفر یک‌میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۲۱۶۷۸
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم استان بوشهر گفت: بر اساس تصمیم اتخاذشده، معلمان نمونه استانی هر نفر یک‌میلیون تومان و معلمان نمونه شهرستانی هر نفر 500 هزار تومان پاداش هفته معلم دریافت می‌کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حبیب فکوری در نشست شورای آموزش‌ و پرورش استان بوشهر با تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته معلم در این استان اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته معلم به پنج مؤلف فرهنگی استان هر نفر یک‌میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی افزود: خرید کتب تألیف شده فرهنگیان به ازای هر نویسنده 500 هزار تومان، پرداخت 150 هزار تومان به معلمان شاعر نمونه، پرداخت 200 هزار تومان به مربیان نمونه بهداشت و تربیت‌بدنی، اعزام معلمان نمونه استانی برای دیدار با مقام معظم رهبری، پرداخت 300 هزار تومان به معلمان نمونه جوان از دیگر پاداش‌هایی است که به مناسبت هفته معلم به معلمان نمونه پرداخت خواهد شد.

\n\n

دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم استان بوشهر یادآور شد: در مجموع برای کل برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم امسال 147 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار پیش‌بینی‌ شده است که از این رقم 30 میلیون تومان هزینه‌های جانبی برنامه‌ها خواهد بود.

\n\n

فکوری ادامه داد: هم‌اکنون 13 هزار و 800 فرهنگی در استان مشغول به کار هستند که 3 هزار و 896 معلم ابتدایی بود و از این تعداد 1800 نفر در مناطق دوردست و محروم روستایی و 560 معلم نیز در مدارس چندپایه خدمت می‌کنند.

\n\n

وی با بیان اینکه 3 هزار و 650 معلم در 741 مدرسه مقطع متوسطه استان مشغول به فعالیت هستند، اظهار داشت: برای انتخاب فرهنگیان نمونه چهار گروه معاونان و مدیران، معلمان ابتدایی، معلمان متوسطه و مربیان بهداشت و تربیت‌بدنی در نظر گرفتیم و قرار است به مناسبت هفته معلم از 100 معلم نمونه استان تجلیل شود.

\n\n

دبیر ستاد بزرگداشت هفته معلم استان بوشهر با بیان اینکه در کل استان 10 معلم نمونه استانی انتخاب‌ شده است، بیان کرد: تقدیر از معلمان جوان، پژوهنده، فناور زیر 30 سال سن با پنج سال سابقه خدمت، تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی، تجلیل از پیشکسوتان، مؤلفان، شاعران فرهنگی و تجلیل از مربیان بهداشتی و تربیت‌بدنی مدارس از برنامه‌های هفته معلم است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر