جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  دادستان بوشهر گفت: باید با تدابیر مناسب، تیراندازی در جشن‌ها و عروسی‌های استان بوشهر ممنوع شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، علی حسن‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست شورای قضایی استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد مقامتی اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند و همه ما وظیفه داریم که در راستای تحقق این شعار مهم عمل کنیم.\n\nوی با اشاره به جایگاه ویژه دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد: مردم از افرادی که در ارتباط با دستگاه قضایی هستند انتظارات بالایی دارند و این افراد نیز باید شان دستگاه قضایی را به خوبی رعایت کنند.
کد خبر: ۲۱۸۱۸
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

فکرشهر:  دادستان بوشهر گفت: باید با تدابیر مناسب، تیراندازی در جشن‌ها و عروسی‌های استان بوشهر ممنوع شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، علی حسن‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست شورای قضایی استان بوشهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام سال اقتصاد مقامتی اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند و همه ما وظیفه داریم که در راستای تحقق این شعار مهم عمل کنیم.

\n\n

وی با اشاره به جایگاه ویژه دستگاه قضایی، خاطرنشان کرد: مردم از افرادی که در ارتباط با دستگاه قضایی هستند انتظارات بالایی دارند و این افراد نیز باید شان دستگاه قضایی را به خوبی رعایت کنند.

\n\n

دادستان بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در سطح استان بوشهر، اضافه کرد: این وضعیت حاصل تلاش دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین استان است که با تعامل و همدلی بین اعضا ایجاد شده است.

\n\n

وی ادامه داد: تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و امیدواریم با تلاش همه کارکنان دستگاه قضا شاهد دستیابی به این مورد مهم باشیم.

\n\n

حسن‌پور در ادامه با تاکید بر لزوم ممنوع شدن تیراندازی در مراسم‌های شادی، جشن‌ها و عروسی‌ها، اضافه کرد: استفاده از سلاح در عروسی‌ها و دیگر مراسمات شادی باید ممنوع شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در گذشته برخی از تیراندازی‌ها به فوت افراد نیز منجر شده است، تصریح کرد: تیراندازی علاوه بر رعب و وحشت، جان افراد را نیز تهدید می‌کند و تاکنون تلفاتی را نیز داشته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر