جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث بوستان‌های روستایی استان بوشهر هزینه می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسین حیدری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا است.\n\nوی با اشاره به اجرای فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح روستاهای استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم در روستاها توسعه و بهبود وضعیت معابر روستایی است.
کد خبر: ۲۱۸۲۷
سه‌شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث بوستان‌های روستایی استان بوشهر هزینه می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین حیدری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان شهرستان گناوه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی نیز در دست اجرا است.

\n\n

وی با اشاره به اجرای فضاهای ورزشی و تفریحی در سطح روستاهای استان بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های مهم در روستاها توسعه و بهبود وضعیت معابر روستایی است.

\n\n

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از تخصیص ۱۸ هزار تن قیر رایگان برای بهبود وضعیت معابر روستای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با این میزان قیر، ۲۰۰ کیلومتر از معابر روستایی استان آسفالت شد.

\n\n

وی با اشاره به ساخت ۴۴۰ پروژه بوستان روستایی در استان بوشهر، بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال برای احداث بوستان‌های روستایی استان بوشهر هزینه می‌شود.

\n\n

حیدری با اشاره به نقش مهم ساخت بوستان‌های روستایی در افزایش سرانه فضای سبز استان بوشهر، تصریح کرد: هزار واحد مسکونی نیز در استان بوشهر برای مددجویان کمیته امداد ساخته خواهد شد.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر