جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت گراميداشت هفته سلامت، روز يكشنبه جشنواره پرواز بادبادكها با حضور 500 نفر از كودكان و اوليا آنان در ساحل بندر دير استان بوشهر برگزار ‌شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ايرنا، معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دير در اين آيين گفت: يكي از راه‌اي توجه به سلامتي و پيشگيري از بيماري هاي ديابت و چربي خون جلوگيري از چاقي است كه با ورزش و تحرك بدني مي‌توان به آن دست يافت.\n\nزهرا دريانورد افزود: مسابقه پرواز بادبادكها فرصت مناسبي را پيش روي كودكان و نوجوانان مي‌گذارد تا در كنار يكديگر زمينه حضور در طبيعت را داشته باشند و ورزش و تفريح گروهي را تمرين كنند.
کد خبر: ۲۲۰۰۵
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: به مناسبت گراميداشت هفته سلامت، روز يكشنبه جشنواره پرواز بادبادكها با حضور 500 نفر از كودكان و اوليا آنان در ساحل بندر دير استان بوشهر برگزار ‌شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ايرنا، معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دير در اين آيين گفت: يكي از راه‌اي توجه به سلامتي و پيشگيري از بيماري هاي ديابت و چربي خون جلوگيري از چاقي است كه با ورزش و تحرك بدني مي‌توان به آن دست يافت.

\n\n

زهرا دريانورد افزود: مسابقه پرواز بادبادكها فرصت مناسبي را پيش روي كودكان و نوجوانان مي‌گذارد تا در كنار يكديگر زمينه حضور در طبيعت را داشته باشند و ورزش و تفريح گروهي را تمرين كنند.

\n\n

\n\n

وي ادامه داد : تغذيه مناسب، كاهش مصرف چربي و روغن، پرهيز از استعمال سيگار و دخانيات نيز از جمله راهكارهاي پيشگيري از ديابت است.

\n\n

معاون بهداشتي شبكه بهداشت و درمان شهرستان دير با تاكيد بر تداوم آموزش و اطلاع‌رساني سلامت گفت: اطلاع رساني از شعار هفته سلامت مربوط به يك هفته و يك روز نيست و همه ايام سال بايد تداوم داشته باشد.

\n\n

دريانورد با بيان اينكه مسائل بهداشتي يكي از مطالبات اساسي مردم و دغدغه مسئولان نظام است، افزود: مردم در اين برنامه‌ها پرسشهاي خود را مطرح مي كنند و يا پيشنهادهايي در ارتباط با بهبود وضعيت بهداشت محيط و سلامت شهروندان را به اطلاع مسئولان شبكه بهداشت و درمان مي رسانند كه اين موضوع گامي مهم براي برنامه ريزي و كمك به حل مشكلات بهداشت و درمان شهرستان است.

\n\n

در اين مراسم علاوه بر جشن بادبادكها مسابقه نقاشي با موضوع هفته سلامت برگزار و به تعدادي از شركت كنندگان جوايزي اهدا شد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر