پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسوولان کشور باید با دیپلماسی عزت و افتخار با امریکا روبه رو شوند.\n\nتاکید امام جمعه بوشهر برتوجه به دیپلماسی عزت در برابر امریکابه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آیت اله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر این‌که امریکایی‌ها به دنبال نفی اسلام انقلابی و وابسته کردن کشورمان هستند از مسوولان کشورمان خواست با دیپلماسی انفعال با امریکا برخورد نکنند بلکه با دیپلماسی عزت و افتخار با آمریکا رو به رو شوند.
کد خبر: ۲۲۱۸۵
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مسوولان کشور باید با دیپلماسی عزت و افتخار با امریکا روبه رو شوند.

\n\n

تاکید امام جمعه بوشهر برتوجه به دیپلماسی عزت در برابر امریکابه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، آیت اله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر این‌که امریکایی‌ها به دنبال نفی اسلام انقلابی و وابسته کردن کشورمان هستند از مسوولان کشورمان خواست با دیپلماسی انفعال با امریکا برخورد نکنند بلکه با دیپلماسی عزت و افتخار با آمریکا رو به رو شوند.

\n\n

وی با اشاره به این‌که امریکا به دنبال ایجاد مانع در پیشرفت هسته ای ایران است، تصریح کرد: دیدید که در برجام امریکایی‌ها چه امتیازاتی از ما گرفتند و به تازگی هم دو میلیارد دلار از سرمایه ملت ایران را به سرقت برده‌اند.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر رژیم سعودی را دست نشانده  امریکا در منطقه دانست و با بیان این‌که تاریخ عربستان سراسر ننگ است، افزود: این رژیم برای حجاج ما شرط می‌گذارد و در سازمان همکاری های اسلامی  ایران را محکوم می‌کند، چرا باید طوری عمل کنیم که برخی کشور ها با ایران چنین برخوردی داشته باشند.

\n\n

آیت اله صفایی بوشهری تاکید کرد: ما نمازگزاران بوشهری از مسوولان کشور می‌خواهیم با سران جبهه استکبار و وابستگان آنها در منطقه برخورد کنند.

\n\n

وی سپس با اشاره به گسترش برخی آسیب‌ها مانند طلاق علت آن را نبود امنیت اخلاقی دانست و گفت: در استان بوشهر از هر 5 ازدواج یک مورد به طلاق منجر می شود و بسیاری از این طلاق ها به دلیل نبود امنیت اخلاقی است، بنابراین همه مسوولان و نیروی انتظامی باید در مسیر ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه بیشتر تلاش کنند.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران مبنی بر حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: آنچه که امروز در عرصه اقتصاد کشور دیده می‌شود با نگاه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی فاصله دارد که لازم است مسوولان به اقتصاد به عنوان مقوله ای دانش بنیان نگاه کنند .

\n\n

خطیب نماز جمعه بوشهر قاچاق را یک حرکت مخرب اقتصادی دانست و گفت:  قاچاق موجب از بین رفتن مشاغل و تولید ملی و زمینه ساز تهاجم فرهنگی و ورود برخی کالاهای ضد فرهنگی می‌شود و باید در این زمینه برنامه ای اصولی تهیه و به مرحله اجرا گذاشته شود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز ملی خلیج فارس و هفته معلم را گرامی داشت و با اشاره به وجود 1300 کلاس درس تخریبی در استان از همه خیران و مسوولان خواست به آموزش و پرورش کمک های مادی و معنوی کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر