جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر ـ مریم یمین: جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر به مناسبت هفته سلامت و به منظور ترویج فرهنگ امر به خوبی ها و نهی از بدی ها  و دعوت به سلامت با محوریت کاهش مصرف دخانیات طرح محله عاری از دخانیات را به همکاری اداره آموزش و پرورش  شهرستان بوشهر برگزار کرد.\n\nرییس جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر ـ اسماعیل چهله زاده ـ با اعلام این خبر افزود: این آیین با حضور اعضای کانون های آزاد - دانش آموزی و غنچه های هلال  اجرا گردید. 
کد خبر: ۲۲۳۰۷
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

فکرشهر ـ مریم یمین: جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر به مناسبت هفته سلامت و به منظور ترویج فرهنگ امر به خوبی ها و نهی از بدی ها  و دعوت به سلامت با محوریت کاهش مصرف دخانیات طرح محله عاری از دخانیات را به همکاری اداره آموزش و پرورش  شهرستان بوشهر برگزار کرد.

\n\n

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بوشهر ـ اسماعیل چهله زاده ـ با اعلام این خبر افزود: این آیین با حضور اعضای کانون های آزاد - دانش آموزی و غنچه های هلال  اجرا گردید. 

\n\n

به گزارش فکرشهر، در این طرح، دانش آموزان عضو کانون هلال احمر مدارس پسرانه شهید مصطفی خمینی و دخترانه راضیه به افرادی که در حال استعمال دخانیات بودند با اهدا گل و شیرینی درخواست نموده تا از اینکار خودداری نمایند و جهت اطلاع از معایب و مضرات سیگار به آنان بروشور و لوح فشرده تقدیم نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n


\n

\n\n

\n\n

عکس:مریم یمین

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر