پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک زن آمریکایی با حضور در دادگاه، از «استارباکس» به دلیل استفاده زیاد از یخ شکایت کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، «عصرایران» به نقل از رویترز نوشت: یک زن از اهالی شیکاگو آمریکا با شکایت در دادگاه فدرال (ملی)، شرکت استارباکس - بزرگترین کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای جهان - را به دلیل قطعات یخ در لیوان‌ های نوشیدنی سرد این شرکت، به تقلب متهم کرده است.\n\nدر این شکایت، شرکت استارباکس متهم شده بیش از اندازه در نوشیدنی‌های خنک خود، یخ قرار می‌دهد و در لیوان‌ها برخلاف حجم اعلام‌شده، نوشیدنی وجود دارد.
کد خبر: ۲۲۳۴۷
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: یک زن آمریکایی با حضور در دادگاه، از «استارباکس» به دلیل استفاده زیاد از یخ شکایت کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، «عصرایران» به نقل از رویترز نوشت: یک زن از اهالی شیکاگو آمریکا با شکایت در دادگاه فدرال (ملی)، شرکت استارباکس - بزرگترین کافی‌شاپ‌های زنجیره‌ای جهان - را به دلیل قطعات یخ در لیوان‌ های نوشیدنی سرد این شرکت، به تقلب متهم کرده است.

\n\n

در این شکایت، شرکت استارباکس متهم شده بیش از اندازه در نوشیدنی‌های خنک خود، یخ قرار می‌دهد و در لیوان‌ها برخلاف حجم اعلام‌شده، نوشیدنی وجود دارد.

\n\n

شاکی خواستار دریافت غرامتی به میزان 5 میلیون دلار شده و گفته است: نوشیدنی‌های چای و قهوه سرد ارائه شده از سوی استارباکس حاوی میزانی کمتر از حجم اعلام شده است.

\n\n

بر اساس این شکایت، نوشیدنی سرد که اعلام شده حاوی 25 واحد است اما به دلیل یخ، در واقعیت تنها حاوی 14 واحد است.

\n\n

سخنگوی استارباکس در واکنش به این موضوع به رویترز گفت: این شکایت بی‌اساس است.

\n\n

وی اضافه کرد: مشتریان ما درک می‌کنند و انتظار دارند یخ بخش اساسی از نوشیدنی‌های سرد باشد. اگر مشتری از محصول ما راضی نباشد قطعا ما آن را دوباره تهیه می‌کنیم.

\n\n

شرکت آمریکایی استارباکس با داشتن 20 هزار و 700 شعبه در سراسر جهان، بزرگترین کافی‌شاپ زنجیره‌ای در جهان است. استارباکس در سال 1971 بنیانگذاری شد و در سال 2013 میلادی به درآمد 14.8 میلیارد دلار و سود خالص 8.8 میلیون دلاری رسید.

\n\n

استارباکس 160 هزار نیرو در سراسر جهان دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر