شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
مطالب بیشتر
فکرشهر: آتش سوزی آشپزخانه کمپ مسکونی فاز 14 مجتمع پایندان که خارج از محدوده تاسیسات و فازهای پالایشگاهی بوده است با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی مهار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این آتش سوزی که ساعت 17 بعد از ظهر امروز سه شنبه(13 اردیبهشت ماه) در آشپزخانه کمپ مسکونی فاز 14 مجتمع پایندان رخ داد که با سرعت عمل نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار شد.
کد خبر: ۲۲۳۵۴
سه‌شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: آتش سوزی آشپزخانه کمپ مسکونی فاز 14 مجتمع پایندان که خارج از محدوده تاسیسات و فازهای پالایشگاهی بوده است با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی مهار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، این آتش سوزی که ساعت 17 بعد از ظهر امروز سه شنبه(13 اردیبهشت ماه) در آشپزخانه کمپ مسکونی فاز 14 مجتمع پایندان رخ داد که با سرعت عمل نیروهای امدادی و آتش نشانی مهار شد.

\n\n

علت آتش سوزی اتصالی برق عنوان شده است ضمن آنکه  کمپ مسکونی فاز 14 مجتمع پایندان خارج از محدوده و تاسیسات پالایشگاهی بوده است و هیچگونه ارتباطی با پالایشگاه ندارد.

\n\n

گفتنی است نیروهای امدادی و  آتش نشانی  از شرکت های نفت و گاز پارس به عنوان کارفرمای این پروژه و شرکت های مجتمع گازی پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با هدف پیشگیری، کنترل و گسترش آتش به ساختمان های مجاور در عملیات اطفاء حریق مشارکت داشتند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر