شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: «ناگفته»، اثر حافظ ناظری است که در تابستان 94 وارد بازار موسیقی شد و اولین اثر موسیقایی در تاریخ خاور میانه است که توانسته به‌مدت 2‌هفته متوالي در صدر فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان در سایت «بیلبورد» قرار گیرد...
کد خبر: ۳۰۳۲۱
سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

فکرشهر: حضور استاد شهرام ناظری که حافظ ناظری را در تور زمستانی «ناگفته» در بوشهر همراهی می‌کند، فرصتی برای بوشهری‌ها است تا در پرمخاطب‌ترین تور کنسرت تاریخ موسیقی ایران شرکت کنند. این تور کنسرت از 2 سال پیش در ایران آغاز شده است و تا‌کنون بیش از 50 اجرا در سراسر کشور داشته و در جریان این اجراها نیز بالغ بر 150‌هزار نفر در آن شرکت کرده‌اند.

«ناگفته»، اثر حافظ ناظری است که در تابستان 94 وارد بازار موسیقی شد و اولین اثر موسیقایی در تاریخ خاور میانه است که توانسته به‌مدت 2‌هفته متوالي در صدر فروش آثار موسیقی کلاسیک جهان در سایت «بیلبورد» قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، سایت «بییپ تونز» نیز درباره این اثر می‌نویسد: «اولین‌بار است که کمپانی سونی اثر هنرمندی از خاورمیانه را منتشر می‌کند، اولین بار است که ۴۲ برنده جایزه گِرَمی در آلبوم یک ایرانی گردهم می‌آیند، اولین‌بار است که رسانه‌هایی چون «CNN»، «BBC»، «واشینگتن پست»، «نشنال جئوگرافیک»، «وال استریت ژورنال»، «آسوشیتد پرس»، «نیویورک تایمز» و … اثر یک ایرانی را چنین ستایش می‌کنند، و خیلی از رکوردهای دیگر که حافظ ناظری با آلبوم «ناگفته» شکسته است.‌»

حالا اولین اجرای فصل جديد این تور کنسرت، ششم دی‌ماه در شهر بوشهر و از خلیج همیشگی فارس آغاز می‌شود تا شاهدی بر پیوند ناگسستنی خلیج‌فارس نشینان جنوب غرب کشور با موسیقی باشد.

حافظ ناظری در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود نوشت:

«همانطور که همگی می‌دانیم، جنوب میهن عزیزمان ایران دارای یکی از باستانی‌ترین و کهن‌ترین تمدن‌های جهان است. به‌همین علت یکی از غنی‌ترین و متنوع‌ترین فرهنگ‌های موسیقیایی را با گویش، ریتم و ملودی‌های مختص به‌خود در سینه دارد. بسيار خوشحالم که این فرصت به ما دست داده است تا برای اولین‌بار «ناگفته» را، «ششم دی‌ماه»، برای مردمان بسیار خونگرم، هنردوست و هنرشناس شهر «بوشهر» به اجرا در بیاوریم. حقیقتا هيجان عجیبی برای آغاز دوباره‌ی تور کنسرت‌هاى «ناگفته» دارم… به اميد ديدار همگی شما عزيزانم در خطه خلیج هميشه فارس وطن»

تور زمستانی کنسرت «ناگفته»، ششم ‌دی‌ماه، ساعت 19 در سالن ورزشی «فجر» بوشهر واقع در ‌خیابان ورزش، ‌جنب استادیوم شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید بلیط به‌پایگاه اینترنتیwww.irantic.com و یا به نمایندگان فروش بلیت در بوشهر: مرکز موسیقی بتهوون، آموزشگاه موسیقی زریاب، محصولات فرهنگی عالی، کافی نت رسپینا، در برازجان: فروشگاه موبایل فدک  در گناوه: کتاب‌فروشی مرکزی مراجعه نموده و برای

اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3355 043 0930 و 6600 921 0901 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر