شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۵۰۲
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بزودی عملیات اجرایی سه پروژه آبشیرین کن در شهرهای بوشهر، عسلویه و دلوار این استان آغاز خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آبفار، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات طرح آب‌شیرین‌کن سیراف استان بوشهر افزود: پروژه آب‌شیرین‌کن جدید شهر بوشهر به ظرفیت روزانه 35 هزار متر مکعب در حال اجرای مناقصه است.

وی بیان کرد: طرح‌های آب‌شیرین‌کن در شهرهای عسلویه و دلوار نیز در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار است که با انتخاب مجری، عملیات اجرایی این 2 پروژه نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

سالاری اظهار داشت: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی استان بوشهر، مشکل تامین آب در شهرها و روستاهای این استان برطرف می‌شود.

استاندار بوشهر در ارتباط با آب‌شیرین‌کن سیراف نیز گفت: این پروژه با ظرفیت تولید روزانه 28 هزار متر مکعب اجرا می شود است اب مورد نیاز شهرهای و روستاهای شهرها و روستاهای شهرستان جم را تامین خواهد کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه استان بوشهر در تابستان امسال در زمینه برق مشکلی نداشت گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اجرای طرح‌های مختلف، مشکلات آب و برق استان بوشهر در سال‌های 96 و 97 به طور کلی برطرف خواهد شد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر