شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ پیگری خبر؛
فکرشهر: پس از درج خبر «فکرشهر» درباره ی عوارض میلیاردی شهرداری تنگ ارم بر درمانگاه جدیدالاحداث این شهر و قفل بودن در و عدم امکان استقرار تجهیزات پزشکی در این مکان به دلیل همین عوارض  9363322480 ریالی، نشستی با حضور شهردار تنگ ارم، بخشدار ارم...
کد خبر: ۳۰۵۰۸
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۶

فکرشهر: پس از درج خبر «فکرشهر» درباره ی عوارض میلیاردی شهرداری تنگ ارم بر درمانگاه جدیدالاحداث این شهر و قفل بودن در و عدم امکان استقرار تجهیزات پزشکی در این مکان به دلیل همین عوارض  9363322480 ریالی، نشستی با حضور شهردار تنگ ارم، بخشدار ارم، نماینده دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و البته باستی ـ معاون عمرانی استانداری بوشهر ـ در استانداری برگزار شد تا به این مساله رسیدگی شده و برای حل مشکل، راه حلی اندیشیده شود.

به گزارش فکرشهر، در این نشست، مقرر شد هر یک  از طرفین ـ شهرداری تنگ ارم و دانشگاه علوم پزشکی ـ خواسته های خود را تعدیل نموده و با پیشنهادات جدید در نشستی دیگر در استانداری حضور یابند تا معاونت عمرانی استانداری نیز به عنوان کارشناس ناظر عمل کرده و در نهایت مساله با تعدیل خواسته ها به سرانجام برسد، فاکتورهایی که عوارض بر اساس آن ها تعیین شده مجددا مورد بررسی قرار گیرد و حتی درباره ی در محدوده بودن زمین محل احداث درمانگاه نیز کارشناسی های دوباره و لازم به عمل آید؛ اما یک روز بعد از این نشست، از سوی شهردار تنگ ارم نامه ای به بهداشت و در مان دشتستان ارسال شد که در آن مبلغ حدود 940 میلیون تومانی عوارض قبلی، به بیش از یک میلیارد و 474 میلیون تومان افزایش یافته بود؛ نامه ای که می گفت در تعیین عوارض قبلی، برخی فاکتورها مد نظر قرار نگرفته و اکنون به لیست عوارض اضافه شده تا چند صد میلیونی به این مبلغ یک میلیارد تومانی افزوده شود!! 

گویی این مرکز درمانی قرار نیست به سرانجامی برسد تا مردم بخش از مزایایش بهره مند شوند، تا جایی که حتی وساطت استانداری نیز راه به جایی نبرده و درب این مرکز همچنان قفل مانده است.
 

نظرات بینندگان
همشهری
|
-
|
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۹
با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان، بزرگواران، اهل فن، آگاهان ووو در خصوص عوارض شهرداری و اینکه شهردار عوارض را افزایش میدهد دو سوال مطرح می شود؟ آیا شهردار طبق موارد و مفاهیم و قانون خاصی عمل کرده که این عوارض مشخص شده یا ایشان به خودی خود مبلغ عوارض را افزایش داده. همانگونه که مستحضرید هر شهر دفترچه ای بعنوان دفترچه عوارض سالیانه دارد که در آن تمامی عوارض ها مشخص شده و طبق آن دفترچه که به تائیدیه استانداری محترم می رسد عوارض اعمال می گردد. حالا با توجه به این توضیحات اگر شهرداری چیزی خلاف و مازاد بر دفترچه عوارض پیشنهادیشان اعمال کرده خطا صورت گرفته است در غیر اینصورت کمی باید محتاطانه تر در این رابطه اظهار نظر کنیم. همیشه حتی تو زندگی شخصی وقتی اتفاق بین دو نفر شخص یا هر مورد دیگه رو نمیدونیم و اطلاع کافی نداریم نباید اون دوطرف یا یکی از اونها رو زیر سوال برد. آیا تابحال شده مصاحبه ای با شهردار داشته باشین که علت این اوامر چی بوده؟ شاید چون حرفم مخالف صحبت خیلی از عزیزان همشهری باشه و به گمان خودشون بگن از پرسنل شهرداری هست ولی من همیشه و تو هر مسائلی اعتقاد بر این دارم که وقتی مطلع نیستیم نباید قضاوت کنیم فقط از همشهریهای عزیز و محترمم می خوام که یک مقدار منصفانه تر قضیه رو ببینن.با تشکر\r\n
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر