چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۰۹۸۸
پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: با توجه به موقعیت راهبردی این استان برای کشور باید خدمات ناوگان حمل و نقل هوایی در این استان افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد حسن باستی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل فرودگاههای استان بوشهر افزود: استان بوشهر بدلیل ظرفیت های موجود مهمترین نقطه تاثیر گذار کشور در اقتصاد ملی است.

وی اضافه کرد: تولید بیش از 60 درصد گازمورد نیاز کشور در پالایشگاه های پارس جنوبی و صادرات بیش از 93 درصد نفت تولیدی کشور از جمله ظرفیت های بالقوه استان بوشهر است.

باستی ادامه داد: استان بوشهر با بهره مندی از ظرفیت های خدادادی به عنوان پایتخت انرژی کشور لقب گرفته و همین امر ایجاب کرده خدمات پروازی آن به نحو مطلوب تری شکل گیرد.

وی ادامه داد: در چند سال گذشته برای فرودگاه بوشهر یک سری کارهایی انجام شد ولی هنوز به میزان ایداه آل و در خورشان مردم این استان نرسیده است.

باستی افزود: انتقال فرودگاه بوشهر به بیرون از شهر یکی از مطالبه های اصلی مردم است که امیدواریم با همکاری شرکت فرودگاه های کشور شاهد تحقق آن باشیم.

وی در ارتباط با ناوگان حمل و نقل جاده ای گفت: با افتتاح پروژه های در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی در استان بوشهر این استان به عنوان سومین استان برخوردار از لحاظ جاده های بزرگراهی کشور دست می یابد.

باستی در ارتباط با پروژه اتصال استان بوشهر به شبکه حمل و نقل ریلی اظهار کرد: اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی مصوبه قانونی آن با همت دولت تدبیر و امید گرفته شد که باید 15 درصد آن از محل منابع داخلی و مابقی با استفاده از فاینانس خارجی تامین شود.

در این آیین از فعالیت های عباس محمدی تجلیل و کمال دهقان منشادی بعنوان مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر