پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ شما می گویید...
فکرشهر: در شماره قبل هفته نامه «به فکرشهر» در راستای بررسی وضعیت و عملکرد شوراها و شهرداران دشتستان، از شما پرسیدیم...
کد خبر: ۳۱۷۴۲
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: در شماره قبل هفته نامه «به فکرشهر» در راستای بررسی وضعیت و عملکرد شوراها و شهرداران دشتستان، از شما پرسیدیم:

ـ عملکرد سه ساله ی شورای شهر شبانکاره را چگونه ارزیابی می کنید و به این شورا چه امتیازی می دهید؟ چرا؟

ـ عملکرد جلال الدین برزگر- شهردار مستعفی - را چگونه ارزیابی می کنید؟ دلایل خود را بیان نمایید.

****

سلام
عملکرد شورا و شهردار بسیار ضعیف. 

0933....798
****

با سلام. سنگین ترین جمله ای که می توان در مورد استعفای شهردار شهرمان شبانکاره گفت فقط یک کلمه است. حیف که استعفا داد و حیف که شورای شهر هم موافقت نمود. واقعا دلسوز و زحمتکش بود. شورا نباید با استعفای وی موافقت می کرد. تنها می توان گفت حیف. 

0917....521

****

سلام. افسوس که چنین شهرداری زحمت کش و دلسوز استعفا داد و صد افسوس که شورای شهر شبانکاره با استعفای  آقای برزگر موافقت کرد. نت نداشتم پیغام دادم.

0903....544

****

سلام. بسیار ناراحت هستیم که شهردارمان آقای برزگر استعفا داد و ناراحت تر اینکه چرا با استعفای او موافقت شد. 

0937....132

****

با سـلام
اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.
 بیش از ۳ سال است که شاهد خدمات ارزشمند جناب مهندس برزگر و توسعه پرشتاب شهر شبانکاره بودیم.
گر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی گاهی وقتی پروژه ها متوقف اما با پافشاری جناب مهندس برزگر طولی نمی کشید که  مجددا پروژه شروع به کار می کرد و واقعا ساختار مدیریتی شهرداری را به بهترین شکل ممکن نسبت به گذشته تغییر دادند و در اینجا لازم می بینم تشکر و قدردانی کنم از زحمات جناب مهندس برزگر برای تمامی تلاش ها و کوشش ها. 
عملکرد ایشان فوق العاده

0917....928

****
سلام. یک انتخاب اشتباه در شهرداری و زیر سوال رفتن عملکرد شورا... این نتیجه ی انتخاب های ماست. عملکرد هر دو ضعیف بوده.

0917....586

****

با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت فکرشهر. احتراما پیرو سوال سایت در مورد عملکرد شهردار و شورا به استحضار می رساند که جناب مهندس برزگر طی این سه سال و اندی که سکان شهرداری شبانکاره رو بر عهده گرفتن بهترین عملکرد را نسبت به تمام شهرداران قبل را داشته اند با این همه مشکلات مالی حتی با دستان خالی و بحران شهرداری های زیر ۲۵ هزار نفر و تخصیص اعتبار کم به شهرداری شبانکاره نسبت به شهرهای همجوار باز هم کوچکترین تعللی در انجام  پروژه های عمرانی اعم از جدول کشی و اسفالت معابر و کارهای خیلی زیادی جهت فرهنگسازی شهر کمک به کتابخانه و اکثر ادارات شهر و...  با جدیت و اهتمام کامل پیگیری می کردند و در کل خیلی زحمت کشیدن برای شهر شبانکاره. خدا قوت میگم به مهندس برزگر انشاله در اینده نزدیک ایشان رو در مقامی که در حد شان ایشان باشه ان رو ببینیم. چون واقعا پتانسیل مدیریت شهرهای بزرگتر رو دارند در اخر بازهم درود و سپاس و تشکر میکنم بابت زحمات جناب مهندس برزگر شهردار محبوب و جوان شهر شبانکاره.

0917....696

****
من به عنوان یک شبانکاهرای از عملکرد شورا ناراضی هستم. شورا از اول می توانست شهردار بهتری انتتخااب کند نه این که چند ماه مانده به پایان کار، تازه به فکر شهردار جدید بیفتد؛ آن هم در آستانه ی عید نوروز.
****

با عرض سلام خسته نباشید 
و تقدیر و تشکر از شهردار محترم شهر شبانکاره اقای جلال الدین برزگر. در مورد موضوع استفای شهردار محترم شهرمان باید گفت که دیگر چنین شهردار فعال و زحمت کشی نخواهد داشت. با تشکر از شهردار محترم اقای جلال الدین برزگر بخاطر زحماتی که در این چند سال کشیدن. با آرزوی موفقیت در درجات بالاتر.

0938....546

****
باسلام. باید خدمت تان عرض کنم که شورا و شهرداری شبانکاره آن انتظاری که ما مردم داشتیم را برآورده نکرده اند؛ لیاقت مردم ما خیلی بیشتر از این هاست. لیاقت ما با این هم هسابقه این نیست که حالا انتظار بنشینیم تا کوچه مان می آسفالت شد یا برای سطل زباله در شهرداری این در و آن در بزنیم.
شهروند
****
سلام و خسته نباشید 
در مورد استفای شهردار شهرمان  شبانکاره می توانم بگویم که دیگر شهرمان دیگر چنین شهردار با وجدان و دلسوزی را به خود نخواهد دید و صد البته که حیف شد. 
شورا نباید با استفای ایشان موافقت می کرد.

0917....045

****

صدافسوس برزگرشهردار شبانکاره استعفا داد و رفت و هزار افسوس به شورا که موافقت کرد.

0917....059

****

هرچقدربگویم عملکردآقای برزگرعالی بود کم گفتم بهترین شهردار شبانکاره رفت

0917....586
****

با همه ی احترامی که برای آقای برزگر قایلم ولی معتقدم ایشان باید زودتر از این ها می رفت. مگر چقدر می توان تحمل کرد؟ 

0910....482

****
با عرض سلام و ادب. اینجانب از شهردار شبانکاره آقای برزگر رضایت کامل داشته و واقعا برای شهر ما زحمات زیادی کشیدند ـ خیلی حیف شد رفت باید شورای شهر نگرانی های آقای برزگر شهردار محترم را رفع می کرد و با استعفایش موافقت نمی کرد ـ حیف حیف حیف

0917....035

****

ضمن خسته نباشید به شهردار محترم به نظر بنده به عنوان یک شهروند شبانکاره ای که سالها منتظر چنین فرستی بودم تا دولت نظر مثبت نسبت به این منطقه داشته باشد که این فرصت در دولت امید به وجود آمد که متاسفانه پیشرفتی که درخور این شهر باشد رخ نداده واین فرصت طلایی توسط ایشان ودیگر مسئولین شهر ازدست رفت باید اذعان داشت این شهر به یک شهردار متخصص در امور شهرسازی وعمران احتیاج دارد نه یک کارمند درجه دو شهرداری با تشکر ازهمگی وآرزوی پیشرفت این دیار.

****

ضمن خسته نباشید به این مسئول محترم و قدردانی از زحمات ایشان بنده ایشان را یک شهردار توانمند و متخصص در امور شهرسازی وعمران قبول ندارم و متاسفانه بعد از سالها فرصتی که از طرف دولت امید به این شهر دست داده بود با ندانم کاری مسئولین این شهر ازبین رفت‎.

اکبر
****

بهترین شهردار تاریخ شبانکاره برزگر بود واقعا تلاش های این سه سال و نیم اقای برزگر ستودنی بود و با بیلان عملکرد پرباری از شهر شبانکاره خداحافظی کرد، امیدوارم بعد از شبانکاره در هر پست و سمتی قرار بگیرد موفق و موید باشد.

0917....515

****
باسلام. عملکرد شورا و شهرداری ضعیف بوده. دلایلش هم در سطح شهر مشخص است.
علی. م
****
استعفا برزگر شوک بزرگی بود به شهر و مردم شبانکاره ان شاالله در هر کجا که هست موفق و موید باشد ولی کاش شورا تلاش بیشتری برا منصرف کردن برزگر می کرد.

0917....579

****

رضایتمندی از عملکرد کاری و مدیریت اقای برزگر در بین مردم شبانکاره کاملا مشهود می باشد.

0921....606

****

اقای برزگر شهردار محترم  مردم فهیم شبانکاره قدر شناس زحمات شما خواهند بود و فراموش شدنی نیستید.

0903...521

****
به نظر من اعضای شورای شهر اگر کمی از منافع شخصی و حزبی خودشان کم می کردند و به منافع مردم فکر می کردند، خیلی قبل از این شهردار را استیضح کرده و شهرداری را از این بحرانی که دارد نجات می دادند. به نظر من کم کری کردن و ر مجموع از عملکرد آن ها راضی نیستم.

بحرینی
****
هر چند به نظر می رسد در سطح شهر تغییراتی ایجاد شده ولی می توانست خیلی از این ها بهتر باشد. هم شورا و هم شهردار. حالا مگر در زمان باقیمانده می توان کاری از پیش برد؟ من که فکر نکنم.

0935....099
****
بیلان عملکرد عمران شهری آقای برزگر در سطح شهر عالی بود اجرای میادین متعدد درسطح شهر؛ آسفالت بلوارها وخیابان ها و کوچه های بسیار در سطح شهر
سنگ فرش اکثر پیاده روها، اجرای خیابان های جدید، احیا پارک بزرگ آزادی و... بسیار سپاسگزاریم شهردار مردمی

0939....525

****

جناب آقای جلال الدین برزگر شهردار محترم شهر شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر فراوان از زحمات شبانه روزی شما؛ واقعآ عملکرد و تلاش شما در طول این چند سال قابل چشمگیر و عالی بود.

0939....359

****

باسلام و احترام 
هر کس در مقابل خوبی مردم تشکر نکند، از خدای عزّوجل تشکر نکرده است.
طی چند وقتی یا بهتر بگم چند سالی که جناب آقای مهندس برزگر به ریاست شهرداری شبانکاره انتخاب شدند شاهد پیشرفت زیادی در طرح های راکد از جمله آسفالت کوچه و خیابان ها در شهر و سنگ فرش کردن بسیاری از جاهای شهر و همچنین ارامشی که بوجود اورده بودند نزد پرسنل تحت امر و نیز مدیریتی که ایشان در انجام امورات داشتند از دیگر شاخصه های مهندس برزگر جدیت در انجام کارها بوده که واقعا برای من و بسیاری از شهروندان جای تقدیر و تشکر دارد لذا متاسفانه دوستانی نیز در این بین هستند که هدایت شده عمل خواهند کرد و از احساس بجای منطق بهره میبرند و میبایست به این نکته اشاره کرد که در پست های مدیریتی همیشه موافق و مخالفی هم وجود دارد و این یک امر بسیار طبیعیست. 
اما من بعنوان یک شهروند شبانکاره ای کارنامه ایشان یعنی جناب مهندس برزگر را مثبت ارزیابی کرده و قدردان تلاش های شبانه روزی این بزرگوار هستیم و لیکن ارزومندم در پست های مدیریتی اینده ایشان موفق و پله موفقیت یکی یکی پیموده و در پایان ارزوی سلامتی و طول عمر باعزت با جناب برزگر را داریم 
فعال اجتماعی شهر شبانکاره
عادل گرگین

****

سلام علیکم
احتراما بدین وسیله از زحمات و همت بی دریغ جناب مهندس برزگر در سمت شهردار شهر شبانکاره تقدیر و تشکر را دارم و برای ایشان از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون خدمت رسانی در هر پست و مقامی را خواستارم.
عملکرد جناب مهندس برزگر برای شهرم شبانکاره بسیار عالی بوده و ازشون تشکر میکنم

0939....873

****

سلام و احترام خدمت شما
در مورد موضوع مطرح شده از طرف شما یعنی عملکرد جناب مهندس برزگر شهردار محترم شهرم شبانکاره باید عرض کنم که وظیفه خود می دانیم از زحمات جناب مهندس برزگر و همکاران محترم در رفع مشکلات در شهر تشکر و سپاسگزاری نماییم.
توفیق ایشان را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و عنایات خداوند متعال خواهانیم
عملکرد ایشان عالی
جمعی از جوانان ورزشکار و فوتبالیست های شهر شبانکاره
0930....378

****
جناب آقای جلال الدین برزگر شهردار محترم شهر شبانکاره ضمن تقدیر و تشکر  از زحمات شبانه روزی شما که در طی این سال ها کشیده اید و شهر را به جای بهتر برای سکونت تبدیل کرده اید سپاس گذاریم و از خبر استعفای شما ناراحتیم

0917....560

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر