جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دادستان بوشهر همچنین بر ضرورت نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و سوء استفاده سودجویان از این موقعیت و اجرای احکام تاکید کرد...
کد خبر: ۳۱۸۱۹
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: با توجه به قرار داشتن درآستانه انتخابات دوازده همین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید زمینه برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این استان فراهم شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی حسن پور در گردهمایی دادستان های استان بوشهر افزود: در برخی شهرستان ها گروه هایی برای انجام تبلیغات در بحث انتخابات فعال شده و برخی از احزاب تلاش می کنند کاندیدای مورد نظر خود را معرفی کنند و از افرادی برای سخنرانی دعوت می گیرند.

وی اضافه کرد: دادستان ها در زمینه برگزاری سخنرانی ها با تدبیر برخورد و از اقداماتی که منجر به تنش می شود پیشگیری کنند.

حسن پور با اشاره به پایان سال و برگزاری کنسرتهای مختلف بیان کرد: سیاست قوه قضائیه جلوگیری از برپایی کنسرتها نیست و آنهایی که مجوز دارند باید با نظارت برگزار شوند.

حسن پور اظهار کرد: برای پیشگیری از بروز تخلف ها و انجام نشدن اموری برخلاف موازین شرعی، حتی با کنسرت هایی که مجوز دارند نیز برای رعایت این اصول باید هماهنگی شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری آنفلوآنزای حاد پرندگان در برخی نقاط کشور گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر تاکنون درگیر این بیماری نشده است با هرگونه تخلف و مورد مشکوک در این زمینه برخورد می شود.

حسن پور از مردم خواست در تهیه مرغ مصرفی به هشدارهای مطرح شده اداره کل دامپزشکی توجه لازم داشته باشند.

دادستان بوشهر همچنین بر ضرورت نظارت بر ساخت و سازهای غیر مجاز با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و سوء استفاده سودجویان از این موقعیت و اجرای احکام تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: امنیت فرهنگی، سیاسی، اجتماعی در استان با تلاش مسئولان قضایی فراهم می شود و در زمان حاضر استان بوشهر با وجود موقعیت خاصی که دارد ولی از امنیت قابل توجهی برخوردار است.

علی جمادی اظهار کرد: در بعضی از شهرستان ها با وجود تجمع های کارگری ولی با دلسوزی مسئولان دادگستری و دادستان ها باعث شده مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلات نوروز افزود: مدیریت چهارشنبه سوری، حضور قاضیان و کارمندان کشیک در دستگاه قضا برای مدیریت، سرعت بخشی در اجرای احکام و حفظ حقوق بیت المال ضروری است.

جمادی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: امنیت قضایی امنیتی پایدار است به همین دلیل حضور در انتخابات لازم است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر