جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۹۲۷
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۶

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: دولت یازدهم باوجود خدمات و کارهای زیادی که از خود برجای گذاشته از مظلوم ترین دولت های تاریخ انقلاب است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل اردوگاه شهدای دانش آموزی افزود: دولت یازدهم باوجود تحریم های ظالمانه و شرایط بد اقتصادی توانست به دستاوردهای خوبی نایل شود که به سرانجام رساندن برجام یکی از مهم ترین آنان بود.

وی اظهارکرد: آنهایی که برجام را زیرسئوال می برند و خرده می گیرند ، مطمئن باشند که خدماتی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی از آن بدست آمده یک روز در تاریخ کشور ثبت و ماندگار خواهد ماند.

فرماندار گناوه نقش دستگاههای اجرایی را در تبیین دستاوردهای دولت مهم و ضروری دانست و از مدیران خواست تا عملکرد و خدمات انجام شده حوزه های کاری خود را در اختیار رسانه ها و به اطلاع عموم برسانند.

وی با تقدیر از خدمات یک ساله ادارات شهرستان گناوه گفت: مدیران و کارکنان ادارات و نهادها خدمت صادقانه و بی منت به مردم را که وظیفه ای جز نیست ، سرلوحه کاری سال آینده خود بیشتر قرار دهند.

پاک نژاد اظهارکرد:باتوجه به اینکه این شهرستان در ایام تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت بی شماری از اقصی نقاط کشور می شود، ستاد تسهیلات خدمات سفر فعالیت خودرا از چندی پیش آغاز و آماده استقبال از هموطنان است.

فرماندار گناوه حضور وزار و معاونان دولت تدبیر و امید به استان را درسال جاری ستود و گفت: حضور این مقام ها دستاوردهای خوبی برای استان بوشهر از جمله شهرستان گناوه داشته است.

معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری گناوه هم گفت: مسئولان این شهرستان زبان گویای دولت تدبیر و امید هستند و انتظار و توقع می رود که خدمات انجام شده در طول این دولت را به نحو شایسته به اطلاع مردم برسانند.

حمزه مسعودی نیا افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر به منظور ارایه خدمات مناسب به شهروندان و میهمانان نوروزی چندین نشست برگزار و با تشکیل کمیته های 12 گانه 33 مصوبه گذرانده که عمده آنان اجرا شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر