پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان، سه هزار و ۹۳۰ نفر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برای انتخابات نام‌نویسی کردند...
کد خبر: ۳۲۰۴۷
دوشنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: با پایان زمان ثبت‌نام داوطلبان، سه هزار و ۹۳۰ نفر در شهرها و روستاهای استان بوشهر برای انتخابات نام‌نویسی کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام کاندیدای شورای شهر و روستا در استان بوشهر طبق زمانبندی انجام شد.

وی افزود: تا پایان وقت ثبت نام در هفت روز کاری جمعا سه هزار و ۹۳۰ نفر در استان بوشهر ثبت‌نام کردند که از این تعداد هزار و ۱۷۹ نفر مربوط به ۳۷ شهر استان است و ۱۵۴ نفر آن خانم ها هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: همچنین هزار و ۳۲۳ کرسی روستایی وجود دارد که ۲ هزار و ۷۵۱ نفر اعلام داوطلبی کردند که ۱۷۹ نفر آن خانم ها هستند.

گراوند عنوان کرد: ثبت‌نام‌ها امسال در مقایسه با دوره قبل ۷.۲ افزایش داشته است.

وی گفت: از لحاظ تحصیلات ۳۲.۹ درصد از داوطلبان لیسانس هستند و بیشترین رنج سنی بین ۳۰ تا ۳۵ هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر در تمامی شهر و روستاها انتخابات برگزار می‌شود و آمادگی لازم برای هر چه با شکوهتر وجود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر