جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۲۰۸۳
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: تاکنون ۸۵ درصد بوشهری‌ها در سامانه یکپارچه بهداشت ثبت‌نام کرده‌اند.

حمید حبیبی‌نیا

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید حبیبی‌نیا دوشنبه‌شب در نشست هم‌اندیشی شورایاران محلات شهر بوشهر اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعدادی پرسنل جدید به‌عنوان مراقب سلامت و تعداد ۱۶ نفر کارشناس و کارشناس ارشد تغذیه و روان جذب شد است.

معاون فنی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر اضافه کرد: همچنین تعمیر و تجهیز مرکز خدمات سلامت و استقرار ۲۴۰ دستگاه کامپیوتر در این مراکز انجام شده است.

حبیبی‌نیا ادامه داد: لازمه برخورداری مردم شهرستان بوشهر از خدمات نوین سلامت ارائه شده در مراکز خدمات جامع سلامت ثبت نام همه خانوارهای ساکن شهر بوشهر در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) است.

وی بیان کرد: تاکنون ۸۵ درصد جمعیت شهرستان در سامانه سیب ثبت‌نام کرده‌اند و امید است با همکاری شورایاران محلات در کوتاهترین زمان ممکن به پوشش صددرصد ثبت نام برسیم.

حبیبی‌نیا، خدمات ارائه شده به شهروندان را شامل انجام وارنیش فلوراید تراپی رایگان برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو نوبت در طول سال تحصیلی ۹۵، طرح آهن یاری رایگان( دادن قرص آهن) به منظور مقابله با کم خونی از فقر آهن در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین دادن کپسول کلسیم رایگان به دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: خدمات انجام شده در طرح تحول نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در هر دو حوزه درمان و بهداشت قابل تقدیر است زیرا توانسته رضایت نسبی شهروندان را فراهم آورد.

عبدالخالق برزگرزاده افزود: آماده هستیم تا در راستای تحقق شهر سالم، شورای اسلامی شهر بوشهر و شورایان محلات با مرکز بهداشت همکاری لازم را به عمل آورند.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر نیز در ادامه این نشست مطالبی را در زمینه ارتقای سلامت شهروندان و همکاری شورایاران در این زمینه بیان کردند.

نشست هم‌اندیشی شورایاران محلات شهر بوشهر در حوزه سلامت با حضور تعدادی از اعضاء شورای اسلامی شهر بوشهر در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی  تشکیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر