جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۲۰۹۸
سه‌شنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۹

فکرشهر: سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: باتوجه به کارنامه درخشانی که تیم ملی در رقابت های آسیایی دارد مصمم به کسب قهرمانی در رقابت های آسیایی تایلند هستیم.



به گزارش فکرشهر از ایرنا، رضا نائینی در بندرگناوه افزود: برای حضور در رقابت های آسیایی بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتند و با سپری شدن اردوی 10 روزه در بندرگناوه با آمادگی کامل به تایلند اعزام خواهیم شد. 

وی یادآورشد: کاروان اعزامی از ایران درقالب 2 تیم در دو رقابت تور آسیا و اقیانوسیه و قهرمانی آسیا که با حضور 32 تیم از 16 کشور در تایلند برگزار خواهد شد شرکت می کند. 

نائینی گفت: رقابت های تور آسیا و اقیانویسه به مدت 3 روز برگزار و بعداز 2 روز استراحت رقابت های قهرمانی آسیا شروع می شود. 

وی اظهارکرد: مدت 18 سال است که از برگزاری رقابت های آسیایی در کشور تایلند می گذرد و این دوره از اهمیت خاصی برای کشورهای شرکت کننده برخوردار است. 

سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی افزود: رقیبان اصلی ایران در این دوره تایلند، استرالیا، نیوزیلند، اندونزی، ژاپن و قزاقستان است . 

وی ادامه داد: تیم ایران در تور جهانی کیش که باحضور تیم های طراز اول دنیا برگزارشد، باوجود بدست نیاوردن رتبه خوب ظاهر شد. 

نائینی از شرایط ایجادشده و فراهم شدن امکانات اردویی در بندرگناوه و زحماتی که رئیسان هیات والیبال این شهرستان و کمیته والیبال ساحلی استان بوشهر متقبل شدند، تقدیر کرد و گفت: این اردو بمدت 10 روز دراین بندر برگزار و پس از اتمام برای حضور دررقابت های آسیایی تایلند که در نیمه دوم فروردین برگزار خواهدشد، اعزام می شویم. 

وی یادآورشد: قبل از برپایی این اردو در جزیره کیش نیز اردوی بدنسازی با حضور 3 تیم برگزار شد. 

اردوی تیم ملی والیبال ساحلی از روز دوشنبه جاری در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر آغاز شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر