سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۲۳۲۴
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹

فکرشهر: چهارمین هفته از رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه با دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان برابر حریفانی از قطر آغاز می‌شود.

پرسپولیس

به گزارش فکرشهر از ایسنا، در ادامه رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا، دوشنبه ۲۱ فروردین تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الریان قطر خواهد بود. پرسپولیس که در دیدار رفت در قطر با نتیجه ۳ بر یک از حریف قدرتمندش شکست خورده بود در بازی برگشت تنها به انتقام می‌اندیشید.

با توجه به نتایج پرسپولیس در دیدارهای رفت (یک برد، یک مساوی و یک باخت) موقعیت سرخ‌پوشان ایرانی بسیار متزلزل است و در صورتی که این تیم برابر الریان در تهران هم امتیاز از دست بدهد با توجه به اینکه الهلال عربستان دیگر تیم گروه D بازی نسبتا آسانی برابر الوحده امارات دارد، ممکن است شانس صعود سرخ‌ها به مرحله بعد را بسیار کم کند.

دیدار دو تیم ساعت ۱۹ آغاز می‌شود. پرسپولیس اکنون با ۴ امتیاز تیم سوم گروه است و الریان با ۶ امتیاز در صدر قرار دارد.

در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۱:۳۰ الهلال عربستان به مصال الوحده امارات می‌رود.

جدول گروه D

الریان قطر، ۶ امتیاز

الهلال عربستان ۵ امتیاز

پرسپولیس ایران، ۴ امتیاز

الوحده امارات، یک امتیاز

همچنین دوشنبه استقلال خوزستان ایران به مصاف لخویا قطر می‌رود. این دیدار در قطر برگزار می‌شود. در بازی رفت استقلالی‌ها در اهواز برابر لخویا به تساوی یک بر یک رسیدند که با توجه به کیفیت و قدرت این تیم قطری، نتیجه خوبی تلقی می‌شود.

استقلال خوزستان ایران اکنون صدرنشین گروه B مسابقه‌ها است و برابر لخویا تنها به حفظ صدرنشینی می‌اندیشد؛ هدفی که با کسب یک تساوی برابر لخویا قابل دسترسی است.

نماینده خوزستانی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل بهترین نتیجه را در بین تیم‌های ایرانی کسب کرده و برخلاف نتایج نسبتا ضعیفش در لیگ برتر ایران، می‌تواند در آسیا حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

دیدار دو تیم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه لخویا آغاز می‌شود. در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۲۰:۱۵ الجزیره امارات به مصاف الفتح عربستان می‌رود.

جدول گروه B

استقلال خوزستان ایران، ۷ امتیاز

لخویا قطر، ۵ امتیاز

الفتح عربستان، ۴ امتیاز

الجزیره امارات، صفر امتیاز

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر