جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر:
 فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: سواحل برخی نقاط استان مواج می‌شود...
کد خبر: ۳۲۹۹۸
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۵

 فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در مناطق جنوبی استان خبر داد و گفت: سواحل برخی نقاط استان مواج می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، نادر شفیع‌خدایی اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی هواشناسی نشان می‌دهد که طی ساعاتی از ظهر و بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در بخش‌های جنوبی استان به طور موقت افزایش می‌یابد که در پی آن ارتفاع موج نیز در سواحل جنوبی استان افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود از امشب از سرعت وزش باد و همچنین از تراکم ابرها در آسمان استان بوشهر کاسته شود.

وی ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود و در برخی نقاط مرتفع استان احتمال بارش خفیف باران و رعد و برق وجود دارد و از امشب کاهش ابر را شاهد خواهیم بود.

شفیع خدایی افزود: جهت باد در شمال استان متغیر غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت و در مناطق مرکزی و جنوبی استان شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و به صورت لحظه‌ای بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از عصر امروز با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت است.

وی بیان کرد: ارتفاع موج در سواحل شمالی و مرکزی استان ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر و از امشب ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: فردا زمان مد اول دریا ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد، جزر اول در ساعت پنج و ۳۹ دقیقه، مد دوم در ساعت ۱۲ و ۱۲ دقیقه و جزر دوم ۲۰ و ۱۸ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر