شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۲۰۲
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۴۰۰ خانوار مددجوی استان بوشهر خسارت ناشی از سیل و بارندگی دریافت کردند.

احمد لطفی

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با کارگروه مدیریت بحران کمیته امداد اظهار داشت: در راستای خدمات‌دهی مناسب به مددجویان طرح‌های مختلف و متنوعی را در دستور کار داریم.

وی از تلاش برای گسترش چتر بیمه‌ای مددجویان خبر داد و اضافه کرد: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد طرح بیمه حوادث غیره مترقبه و سوانح طبیعی برای منازل و وسایل زندگی مددجویان است که در مقابل آتش‌سوزی، سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و سایر بلایای طبیعی بیمه می‌شوند.

مدیر کمیته امداد استان بوشهر، میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان برای خانوار شهری را ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای خانوارهای روستایی این میزان ۲۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه خسارت اسباب منزل نیز در شهرها ۱۵۰ میلیون ریال و در روستاها ۱۰۰ میلیون ریال است، بیان کرد: شرکت بیمه‌گر موظف است مبلغ خسارت وارده را به کارشناسان مدیریت بحران پرداخت و آنها نسبت به بازتوانی خانواده  آسیب دیده اقدامات لازم را انجام دهند.

لطفی با اشاره به اینکه سیل به ۷۲۷ خانوار تحت حمایت امداد در هفت شهرستان خسارت وارد کرد، ادامه داد: در مرحله اول ۴۰۰ پرونده رسیدگی و بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از شرکت بیمه دریافت شد.

مدیر کمیته امداد استان بوشهر از جبران خسارت دیگر خانوارها در مرحله دوم خبر داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر