جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۷۵۲
جمعه ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مقابله جدی با فساد شد و گفت: رئیس جمهور منتخب توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات اقتصادی در سطح کشور داشته باشد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم که بهترین بهره را از ماه مبارک رمضان ببریم چرا که این ماه با عظمت‌ترین ماه سال است و هر ساعت آن دارای ارزش و جایگاه بسیار بالایی است.

وی به حماسه‌آفرینی دلاورمردان ایرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مردمی و قوای نظامی ایران در دوران دفاع مقدس حماسه بزرگی را خلق کردند و مقاومتی بی‌نظیر را به معرض نمایش گذاشتند و روحیه دوران دفاع مقدس در زمینه‌های مختلف می‌تواند نقشی اساسی داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده جهان استکبار برای حذف روحیه دوران دفاع مقدس در جامعه اسلامی اضافه کرد: برخی برای حذف فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه دفاع مقدس برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش برخی‌ها برای حذف عکس‌های شهدا، رزمندگان و دروس و کتاب‌های دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: حفظ روحیه و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است و همه باید برای این منظور تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

صفایی بوشهری با اشاره به حضور حماسی مردم در انتخابات اخیر، خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر ثابت کردند که هیچ‌گاه صحنه دفاع از این نظام و انقلاب و ولایت را خالی نخواهند کرد.

وی خواستار تلاش رئیس جمهور منتخب برای خدمت به مردم و اجرایی کردن فرامین و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی شد و افزود: رفع مشکلاتی همچون بیکاری، رکود، تورم از دیگر موضوعاتی است که رئیس جمهور باید توجه ویژه به آن داشته باشد.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب باید تلاش ویژه برای رفع فساد به ویژه فساد در حوزه اقتصادی، احترام به منتقدان، اطاعت محض از مقام معظم رهبری، استکبار ستیزی و عدم اعتماد به ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا داشته باشد.

وی در ادامه به جنایات آل خلیفه در بازداشت شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان و دستگیری انقلابیون بحرینی اشاره کرد و گفت: آزادی و استقلال مردم بحرین تحت سلطه اقلیتی قرار گرفته است و شاهد کشتار مردم بی گناه این کشور هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر