چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۹۶۹
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته دمای هوا در شهر برازجان این استان برای دومین روز متوالی به 50 درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، نادر شفیع خدایی افزود: دیگر شهرهای استان بوشهر نیز شرایط دمایی بالا را تجربه کردند تا جایی که دما در شهرهای خورموج، اهرم، دیلم و دیر نیز به بیش از 45 درجه سانتیگراد رسید.

وی با بیان گرما هوا در استان بوشهر تا پایان هفته جاری تداوم دارد بیان کرد: در 24 ساعت گذشته عسلویه با 24 درجه کمترین دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

شفیع خدایی یادآور شد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات شمال غربی و تلاطم دریا طی امروز و فرداست که به سبب وزش باد در مناطق مستعد استان ایجاد گرد و خاک، وقوع این پدیده دور از انتظار نیست.

وی افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی با سرعت 18 تا 46 کیلومتر در ساعت و در برخی ساعات تا 60 کیلومتر در ساعت نیز می رسد.

شفیع خدایی ادامه داد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در خلیج فارس 120 تا 240 سانتی متر پیش بینی شده که در برخی از ساعت ها تا 270 سانتی متر نیز می رسد.

وی گفت: فردا زمان مد اول دریا ساعت 02:50 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 06:34، مد دوم ساعت 12:50 دقیقه و جزر دوم دریا ساعت 20:48 دقیقه خواهد بود.

شفیع خدایی یادآور شد: هم اکنون دمای هوا در بوشهر 32 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت آن 50 درصد است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر