پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نگرخواهی اختصاصی «فکرشهر»/ پرونده ی ناتمام فرماندار دشتستان (1)
فکرشهر: در راستای بررسی عملکرد ارسلان زارع به عنوان فرماندار دشتستان، با تعدادی از همان افرادی که سال 92 و 93 در نگرخواهی شرکت کرده بودند، تماس گرفته و از آن ها پرسیدیم: «عملکرد آقای زارع را چگونه دیدید؟ آیا به آن چه شما گفته بودید، عمل شد؟»؛ البته از آن میان، با برخی از نظردهندگان قبلی به علت ایجاد شائبه ی تبلیغات ـ چون عضو شورای شهرهای شهرستان بودند ـ و همچنین نماینده ی سابق مردم در مجلس، تماس گرفته نشد و سه نفر از نظردهندگان نیز به دلایلی که می توان آن را محافظه کاری نامید، از پاسخ سر باز زدند...
کد خبر: ۳۴۱۵۳
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

فکرشهر ـ  فریده دهملایی*: مسوول زمانی دیده می شود که جامعه و کمبودهایش را ببیند، خب وقتی مسوول ما را نبیند، ما هم او را نمی بینیم و نمی شناسیم. حالا آقای زارع کی هستند و چه مسوولیتی به عهده اشان است؟

 آهااا حالا که فکرش را می کنم، می بینم کسی به نام زارع با موهای بلوند، مدت ها قبل که وارد فیسبوک می شدم، عکسایش را می گذاشت و من از این طریق فهمیدم دو تا پسر دارد و... حالا به من چه مربوط است که در زندگی خصوصی مردم بروم... من فقط چهارچوب بومم را می شناسم که با آن حرف می زنم و او هم حرف های من را ثبت می کند، او سالهاست که سنگ صبور من است. من آهن سخت و سرد را می شناسم که با تمام سردی و سخت بودنش، حرف من را می فهمد و به من حس می دهد تا بتوانم نقش او را در جسمیتش بیان کنم و او نیز در کنار بوم نقاشی من می شوند تریبون دردها و ناگفته های جامعه.

*نقاش، مجسمه ساز و فعال بخش کودک و نوجوان
 

مطالب مرتبط:

ـ پرونده ی ناتمام فرماندار دشتستان

http://www.fekrshahr.ir/node/34157

ـ تحمل انتقادات می تواند کلاس آموزشی خوبی باشد / نادر آزاده

http://www.fekrshahr.ir/node/34154

ـ ای دل، ار سیل فنا بنیاد هستی برکند... / فریده فهیمی

http://www.fekrshahr.ir/node/34155

ـ شهرستان دشتستان به مرتبه ای که استحقاق آن را دارد، نرسیده است/ امین کریمی

http://www.fekrshahr.ir/node/34156

ـ گفت و گو با فرماندار دشتستان

http://www.fekrshahr.ir/node/34152

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر