جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نگرخواهی اختصاصی «فکرشهر»/ پرونده ی ناتمام فرماندار دشتستان (2)
فکرشهر: در راستای بررسی عملکرد ارسلان زارع به عنوان فرماندار دشتستان، با تعدادی از همان افرادی که سال 92 و 93 در نگرخواهی شرکت کرده بودند، تماس گرفته و از آن ها پرسیدیم: «عملکرد آقای زارع را چگونه دیدید؟ آیا به آن چه شما گفته بودید، عمل شد؟»؛ البته از آن میان، با برخی از نظردهندگان قبلی به علت ایجاد شائبه ی تبلیغات ـ چون عضو شورای شهرهای شهرستان بودند ـ و همچنین نماینده ی سابق مردم در مجلس، تماس گرفته نشد و سه نفر از نظردهندگان نیز به دلایلی که می توان آن را محافظه کاری نامید، از پاسخ سر باز زدند...
کد خبر: ۳۴۱۵۴
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸

فکرشهر ـ  نادر آزاده*: پس از انتصاب جوان ترین استاندار کشور در بوشهر و به تبع آن انتخاب دکتر ارسلان زارع به عنوان فرماندار دشتستان، توجه به ارزش دهی به کنشگران اجتماعی چه در قالب نهادهای مدنی و چه در قالب مکاتبه فردی باعث شد ایشان اکثریت اندیشه های رشد دهنده اجتماعی را به نوعی همراه خود داشته باشد و حرکت حول پارادایم اندیشه های برتر انسانی دستاوردهای گرانسنگی را برای شهرستان در بر داشته است. 

آرامش حال حاضر شهرستان، محصول تعامل ارزشمند ایشان با دستگاه های اجرایی مرتبط و نهادها و کنشگران مدنی است. در نوشتار قبلی اینجانب پیرامون فرماندار دشتستان یکی از مباحثی که به عنوان انتظار از ایشان قید نمودم، توجه به حوزه آموزش و پرورش بود؛ به حمداله امروز، آموزش و پرورش شهرستان در حوزه های مختلف به ویژه رتبه های ارزشمند کنکور، موفقیت های قابل توجهی دارد که این موفقیت حاصل تعامل خوب دکتر زارع با مجموعه زحمتکش آموزش و پرورش است.

موفقیت های ارزشمند حوزه ورزش و جوانان، چه در حوزه های نرم افزاری و چه در حوزه سخت افزاری، حاصل ارزش دهی ایشان و مجموعه اداره ورزش و جوانان به تلاش و زحمت جامعه ورزش است.

پیگیری ایشان جهت استقرار صنایعی نظیر پتروشیمی دشتستان که به زودی آغاز می شود و اقدامی قابل تقدیر است.

حساسیت ویژه دکتر زارع به انتصاب مدیران توانمند در ادارات مختلف شهرستان با استفاده از نظرات صاحب نظران حوزه های مرتبط باعث افزایش راندمان اداری و تکریم ویژه مردم و مراجعین بوده است. به عنوان نمونه انتصاب جوان ترین معاون فرماندار کشور یعنی دکتر عادل دهدشتی و استفاده از پتانسیل ذاتی مدیریتی ایشان علاوه بر رضایت عمومی، زمینه ارتقاء ایشان به عنوان فرماندار را فراهم نمود که امید می رود با توجه به ظرفیت ها و فاکتورهای سیاسی و اجتماعی، دکتر دهدشتی در آینده شاهد ارتقاء ایشان به مناصب مدیریتی کشور باشیم.

تحمل انتقادات و نظرات حتی مغرضانه منتقدین و مخالفین می تواند کلاس آموزشی خوبی باشد که در وجود دکتر ارسلان زارع، فرماندار خوش پوش شهرستان، موج می زند.

در مجموع عملکرد دکتر راسلان زارع در شهرستان، عملکرد موفقی است که امیدوارم تداوم داشته باشد.

*مسوول سابق اداره ی ورزش و جوانان دشتستان و مدیر دفتر نماینده ی شهرستان در مجلس

مطالب مرتبط:

ـ پرونده ی ناتمام فرماندار دشتستان

http://www.fekrshahr.ir/node/34157

ـ مسوول زمانی دیده می شود که جامعه و کمبودهایش را ببیند/ فریده دهملایی

http://www.fekrshahr.ir/node/34153

ـ ای دل، ار سیل فنا بنیاد هستی برکند... / فریده فهیمی

http://www.fekrshahr.ir/node/34155

ـ شهرستان دشتستان به مرتبه ای که استحقاق آن را دارد، نرسیده است/ امین کریمی

http://www.fekrshahr.ir/node/34156

ـ گفت و گو با فرماندار دشتستان

http://www.fekrshahr.ir/node/34152

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر