پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۴۲۶۲
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: «برد پیت» با حضور غافلگیرکننده در یک برنامه کمدی تلویزیونی در نفش یک کارشناس آب و هوا به انتقاد از سیاست‌های «ترامپ» درحوزه محیط زیست پرداخت.

برد پیت

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، «برد پیت» بازیگر سرشناس هالیوودی این هفته به شوی کمدی و جدید تلویزیونی «جیم جفری» رفت و با ظاهر شدن در نقش یک کارشناس آب وهوا به انتقاد از تصمیم اخیر «دونالد ترامپ» مبنی بر خروج از معاهده d آب و هوایی پاریس پرداخت.

«پیت» گفت: پس از خروج امریکا از این تعهد بین‌المللی هیچ آینده‌ای برای آمریکا متصور نیست چرا که آب و هوای داغ و سوزان سراسر آمریکا را فرا خواهد گرفت.

پیش از این «لئوناردو دی‌کاپریو» نیز تصمیم «ترامپ» مبنی بر خروج امریکا از معاهده آب‌ وهوایی پاریس را یک تهدید برای آینده زمین دانسته و عنوان کرده بود: "امروز قابلیت زندگی در سیاره‌ی ما در آینده با تصمیم بی‌توجهانه رئیس جمهور «دونالد ترامپ» تهدید شد. آینده ما در این سیاره امروز پیش از هر زمان دیگری در خطر است."

در ماه دسامبر سال ۲۰۱۵، ۱۹۵ کشور در پایان نشستی در پاریس، کنوانسیون سازمان ملل در مورد مقابله با تغییرات اقلیمی - موسوم به پیمان پاریس - را با هدف تلاش در راستای کاهش میزان آلودگی ناشی از گازهای گلخانه‌ای امضا کردند. براساس این پیمان، میزان تولید گازهای کربنی باید در حدی باشد که تا گرمایش زمین تا سال ۲۰۵۰ از دو درجه بیشتر نشود.

«برد پیت» اخیرا در فیلم «متفقین» با موضوع جنگ جهانی دوم به کارگردانی «رابرت زمه‌کیس» و در کنار «ماریون کوتیلار» و همچنین فیلم کمدی «ماشین جنگی» به کارگردانی «دیوید میچود» بازی کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر