شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۹۹۹
سه‌شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی دوشنبه‌شب در نشست با مسئولان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: بسته حمایتی فرهنگی قرآنی با حمایت اوقاف وامور خیریه در بین پنج‌هزار هزار خانواده کمیته امداد توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه سازمان‌های مرکزی، افزایش و گسترش ارتباط در زمینه‌های فرهنگی قرآنی و عمرانی در دستور کار است.

وی درباره برنامه‌های فرهنگی اوقاف و امور خیریه گفت: در سال گذشته و آغاز سال کنونی برنامه‌های مشترک فرهنگی بسیار خوب و تاثیرگذاری با همکاری اداره‌کل اوقاف به انجام رسانده‌ایم که این تعاملات را افزایش خواهیم داد و از مجموعه مدیران و کارکنان اوقاف و امور خیریه استان تشکر می‌کنیم.

لطفی افزود: در کمیته امداد امام خمینی (ره) خداوند را شاکریم که با بهترین خانواده‌های جامعه مرتب هستیم و افتخار خدمت‌رسانی به آن‌ها را داریم؛ در سال ۹۶ یکی از کارهای اساسی کمیته امداد گسترش کارهای قرآنی و فرهنگی با همکاری اوقاف وامور خیریه خواهد بود و طرح‌های مختلف در دست اجرا داریم که خواهان استفاده از مشارکت ارگان‌های مختلف و ظرفیت اوقاف و امور خیریه هستیم.

وی درباره یکی از طرح‌های فرهنگی و قرآنی کمیته امداد امام خمینی (ره)بیان کرد: امسال طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته قصد داریم یک بسته حمایتی فرهنگی و قرآنی با کمک اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در بین پنج هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت کمیته امداد برای سال تحصیلی جدید اهدا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر