پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۲۰۲
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: 2 هزار 500 نوجوان و جوان تحت حمایت این نهاد در این استان در کلاس های آموزشی، فرهنگی، تربیتی اوقات فراغت تابستانی شرکت کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد لطفی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات تابستان از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: این کلاسها در 20 رشته فرهنگی، ورزشی، مهارتی، عقیدتی و تفریحی برگزار شده است.

وی بیان کرد: جوانان و نوجوانان در فرصت پیش آمده تابستان می توانند با انتخاب و سلیقه خود، در رشته هایی که به آن علاقه مند هستند شرکت کنند و بیشترین استفاده را ببرند.

لطفی با اعلام اینکه، دانش آموزان، دانشجویان، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج از مخاطبان اصلی برنامه های فرهنگی کانون های تربیتی کمیته امداد هستند، گفت: تقویت باورهای دینی و اعتقادی، افزایش روحیه نشاط و بالندگی در جوانان، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و مهارت آموزی و توانمند سازی فکری جوانان و نوجوانان، از مهم ترین اهداف برگزاری این کلاس های اوقات فراغت است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: برنامه های اوقات فراغت کمیته امداد، متناسب با نیازهای دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار، با ارائه آموزش‌های عمومی، ارائه خدمات مشاوره‌ای توسط مشاوران خانواده، ارتقای امید به زندگی، تامین سلامت روان، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و غیره برگزار می شود.

لطفی یاد آور شد: 18 کانون تابستانه و 20 کانون جوانان پیرو ولایت در استان بوشهر با اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، میزبان مددجویان کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 6 هزار دانش آموز، دانشجو و طلبه در استان بوشهر تحت حمایت کمیته امداد هستند، ادامه داد: برای این افراد در طول سال برنامه های فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و اردویی ارائه می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر