چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۴۲
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

فکرشهر: در روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی امیدهای کشور در گروه های 1 و 3 که روز گذشته با انجام پنج دیدار در بوشهر آغاز شد، نتایج زیر بدست آمد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد نجفی افزود: در گروه یک این مسابقات تیم پارس جنوبی به عنوان میزبان مسابقات(در زمین ساحلی دهکده گردشگری) با نتیجه 7 بر صفر از فرش رضا مبارکه گذشت و ایفا سرام یزد نیز با نتیجه 10 بر 3 برابر چالوس به برتری رسید.

وی بیان کرد: تیم کیا رامهرمز نیز با نتیجه 4 بر 3 تیم سرخ پوشان کرمانشاه را شکست داد.

نجفی ادامه داد: در گروه 3 این مسابقات نیز تیم دریانوردان بوشهر (میزبان مسابقات در زمین ساحلی پارک مرجان بوشهر) با نتیجه 4 بر3 مغلوب مقاومت گلساپوش یزد شد و تیم شهدای چلیچه چهار محال بختیاری نیز با نتیجه 3بر 2 برابر کیا آریا اصفهان پیروز شد تیم دهیاری صادق آباد نیز در روز دوم بازی ها استراحت داشت.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر یادآور شد: مسابقات فوتبال ساحلی کشور در رده سنی امید با حضور 27 تیم در قالب پنج گروه چهار و پنج تیمی از شب گذشته آغاز شده که استان بوشهر گروه های 1 و 3 از این مسابقات را میزبانی می کند.

وی افزود: تیم های جوانان پارس جنوبی جم، دریانوردان بوشهر و موج گناوه سه تیم استان بوشهر در این دور از مسابقات هستند.

نجفی ادامه داد: موج گناوه دیگر نماینده استان نیز در در گروه چهارم بازی ها در بندرگز با حریفان خود دیدار می کند.

وی یادآور شد: از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود و مسابقات این مرحله در 2 گروه پنج تیمی برگزار می شود که در نهایت از این 2 گروه چهار تیم برتر راهی نیمه نهایی می شوند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر