سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۶۷۰
يکشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهرگفت: اولویت توزیع اعتبارات در این استان پرداخت مطالبات پیمانکاران و تکمیل طرح های نیمه تمام است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی درویشی روز یکشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر افزود: امسال 10 هزار میلیارد ریال اعتبار از محل استانی و 3 درصد درآمد نفت و گاز به استان بوشهر اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: شاخص توزیع اعتبارات بر اساس اطلاعات موجود از هر شهرستان و برای تکمیل طرح های نیمه تمام ، مطالبات گذشته پیمانکاران و عملیات اجرایی 10 درصد از طرح های جدید است.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر اظهارداشت: در توزیع و هزینه این اعتبارات توجه به بخش آب، آبخیزداری، گردشگری و بهداشت و درمان در اولویت کار قرار گرفته و ظرفیت های اقتصادی برای ایجاد اشتغال در هر شهرستان مورد توجه است و اعتبارات برای آنها تصویب خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت طرح های اشتغال زایی و اقتصادی در استان بوشهر گفت: در سال گذشته برای اجرای طرح نخلستان 15 هزار میلیارد ریال برآورد هزینه شد که با پیگیری فراوان در ستاد اقتصادی استان تصویب شد و امسال با 900 میلیارد ریال اعتبار در یک برنامه پنج ساله توسط جهاد کشاورزی اجرایی شد.

معاون هماهنگی و برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر افزود: شهرستان دیر ظرفیت بسیار بالایی رای توسعه و پیشرفت دارد و مدیران دستگاههای اجرایی برای شناسایی این ظرفیت ها تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر