پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۴۸
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: فرماندار جم شهرستان گفت: در اعتبارات سال جاری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال به حوزه آموزش و پرورش شهرستان اختصاص یافت.

اسکناس

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، فتح‌الله نوروزی صبح شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز پژوهش‌سرای دانش‌آموزی جم در نظر گرفته شد.

وی افزود: ۹ پروژه مهم آموزشی در هفته دولت در قالب تفاهم‌نامه نفت، شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، بنیاد برکت و اعتبارات تملک دارایی شهرستان در جم کلنگ‌زنی می‌شود.

نوروزی با بیان اینکه پروژه‌های مختلف آموزشی در سطح شهرستان در حال اجرا است بیان کرد: مدرسه شهید یمینی انارستان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جم گفت: همایش جوانه‌های امید در جم با موضوع تقدیر از دانش آموزان موفق شهرستان با حضور استاندار برگزار می‌شود.

نوروزی اضافه کرد: در پروژه مهر، وضعیت مدارس و میزان پیشرفت یا ضعف در دروس و سطوح مختلف بررسی و ارزیابی دقیق شود و پیشرفت ها و نیروهای موفق در ارتقای تحصیلی تشویق شوند.

وی اضافه کرد: کنکور با کیفیت مطلوبی در شهرستان برگزار شد و از عوامل برگزاری تشکر می‌کنم.

نوروزی تاکید کرد: با توجه به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری در روزهای آتی، پایگاه انتخاب رشته و مشاوره کنکور در شهرستان راه‌اندازی شود.

فرمامدار جم ابراز امیدواری کرد: از ظرفیت ۱۲ درصد اعتبارات کسر شده دهیاری‌ها در سال گذشته، برای ارتقای کیفیت آموزش در شهرستان استفاده شود.

وی اظهار داشت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات و خیرین، معین مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید باشند تا بتوانیم  مدارس موفق و با نشاط تری را در سال آینده تحصیلی شاهد باشیم.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر