جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۳۶۸
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲

فکرشهر: رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه بندرریگ گفت: طرح جلوگیری از مهاجرت تحصیلی دانش آموزان این منطقه که به دغدغه ای تبدیل شده در برنامه های اولویت دار قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سعید بهمرد روز شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: دراین ارتباط با خانواده های دانش آموزان، مدیران و کارشناسان آموزش وپرورش نشست های مختلفی برگزار و تصمیم های خوبی اتخاذ شده که می تواند در ماندگاری دانش آموزان ایفای نقش کند.

وی گفت: بمنظور تحقق هرچه بهتر این طرح ظرفیت های خوبی از جمله بکارگیری دبیران و مدیران قوی و جذابیت های آموزشی فراهم شده است.

رئیس آموزش وپرورش منطقه بندرریگ اظهارکرد: در نشست با خانواده های دانش آموزان درخصوص عوارض و آسیب های جانبی مهاجرت تحصیلی روشنگری و خواستار اجرای این طرح شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح در حوزه دختران قدم های خوبی برداشته شده و وضعیت پسران نیز در مقایسه با سال های قبل بهتر شده است.

بهمرد گفت: در مدت یک سال اخیر رشد خوبی در حوزه آموزشی،پرورشی، علمی و ورزشی در این منطقه ایجاد شده و دراین ارتباط رتبه های برتر کشوری و استانی متعددی دانش آموزان نایل شدند.

وی افزود: کسب 7 دیپلم افتخار و 47 رتبه استانی و کشوری در این حوزه ها نصیب این منطقه شده است.

رئیس آموزش وپرورش بندرریگ گفت: میزبانی جشنواره ها و همایش های منطقه ای در بخش های مختلف، مشاعره و نقالی و کارگاههای جبرهای ریاضی از دیگر فعالیت های یکسال اخیر این مجموعه است.

وی با گرامیداشت یادوخاطره شهدای رسانه ازجمله محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان که در سال ۱۳۷۷ به دست گروه طالبان در مزارشریف به درجه رفیع شهادت نایل شد، افزود: مسئولان باید به خبرنگاران که صدای رسای مردم و پل ارتباطی آنان با مسئولان هستند ارتباط قوی برقرار کنند و درگرامیداشت روز خبرنگار ضمن دعوت و تجلیل از آنان عملکرد مجموعه خودر ا اطلاع رسانی کنند.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر