جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ پیگیری خبر؛
فکرشهر: سرانجام شهرداری تنگ ارم با تایید دفتر فنی استانداری موافقت کرد عوارض تعیین شده برای مرکز جامع سلامت تنگ ارم را از یک میلیارد و چهارصد و هفتاد و چهار میلیون تومان به...
کد خبر: ۳۶۶۷۳
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش فکرشهر، سرانجام شهرداری تنگ ارم با تایید دفتر فنی استانداری موافقت کرد عوارض تعیین شده برای مرکز جامع سلامت تنگ ارم را از یک میلیارد و چهارصد و هفتاد و چهار میلیون تومان (۱۴۷۴۰۰۰۰۰۰ تومان) به سیصد میلیون تومان (۳۰۰۰۰۰۰۰۰ تومان) پول نقد و یک ماشین حمل جسد تقلیل دهد تا مشکل این مرکز پس از مدت ها حل شده و مراحل بعدی برای آماده سازی نهایی و افتتاح مرکز انجام گردد.

این مسأله که در چند سال گذشته مانع توسعه ی بخش بهداشت و درمان تنگ ارم شده بود، با وساطت بخشدار ارم و فرماندار دشتستان و برگزاری چندین جلسه بین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و استانداری  به سرانجام رسیده است.

به گزارش فکرشهر و بر اساس نظر کارشناسان، میزان عوارضی که - امیری- شهردار سابق تنگ ارم برای درمانگاه جدید این شهر درخواست داده بود، به اندازه ی احداث سه درمانگاه جدید بود.

آذرماه سال 95 پایگاه خبری تحلیلی فکرشهر گزارشی تهیه کرد از روند ساخت و عدم افتتاح و راه اندازی درمانگاه جامع سلامت تنگ ارم دشتستان که با وجود اتمام پروژه شروع به فعالیت نکرده است.

برای خواندن متن خبر اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر