سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۶۸۲
يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد ‌بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح ازدواج آسان، کمیته امداد با مشارکت خیران جهیزیه ۴ هزار و ۴۰۰ نوعروس مددجوی استان ‌تامین شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، احمد لطفی در نشست بررسی برنامه‌ریزی فراهم شدن ازدواج آسان و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند با بیان اینکه طرح ازدواج آسان در استان بوشهر اجرایی شده است اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ازدواج آسان، کمیته امداد با مشارکت خیران جهیزیه 4 هزار و 400 نوعروس مددجوی استان بوشهر  تامین شد.

وی با بیان اینکه طرح ازدواج آسان با هدف تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان اجرا می‌شود خاطر نشان کرد: ازدواج آسان از طرح‌های فرهنگی معنوی کمیته امداد  استان بوشهر برای جوانان تحت پوشش است که هر ساله با هدف تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان اجرا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر از واگذاری  جهیزیه به نوعروسان مددجوی استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد:برای تامین هزینه جهیزیه 4 هزار و 400 نوعروس استان بوشهر با مشارکت خیران 75 میلیارد ریال توسط کمیته امداد تامین اعتبار شد.

لطفی از پرداخت 15 میلیارد ریال برای تامین جهیزیه به نوعروسان از سوی خیران خبر داد و افزود: پارسال همه نوعروسانی‌که در نوبت جهیزیه بودند، جهیزیه خود را دریافت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح پویش معنوی جهیزیه در استان بوشهر تصریح کرد: به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) طرح پویش معنوی جهیزیه با هدف تامین و توسعه فرهنگ ازدواج آسان از20 مرداد در استان بوشهر آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون افزون بر3 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در طرح پویش معنوی جهیزیه جمع‌آوری شده افزود: پویش مردمی جهیزیه تا 10 شهریور ادامه دارد.

لطفی به کمک‌های بلاعوض به نوعروسان مددجو خبر داد و خاطر نشان کرد:علاوه بر کمک‌های مردمی، کمیته امداد بین 3 تا 5 میلیون تومان برای هر یک از نوعروسان پرداخت می‌کند که در 4 ماه گذشته افزون بر 600 نفر از افراد تحت حمایت در قالب این طرح ازدواج کرده‌اند.

وی، با اشاره به اجرای طرح اشتغال‌زایی جوانان و زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: مددجویان جوانی که از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند  در راستای ایجاد اشتغال به مراکز فنی و حرفه‌ای معرفی شدند تا آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و با ایجاد شغل‌های کوچک و زود‌بازده گامی در زمینه خودکفایی خود بردارند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان بوشهر از تحت پوشش قرار داشتن 15 هزار نفر از دختران و پسران در سن ازدواج خبرداد و تاکید کرد:برای فراهم کردن شرایط ازدواج این جوانان نیازمند کمک خیران هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر