جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک مقام مسئول از کم فروشی شرکت مخابرات بوشهر در زمینه اینترنت پرسرعت خبر داد.به گزارش فکرشهر، معاون نظارت رگولاتوری وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۱۰ شرکت مخابرات استانی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، گیلان و مازندران اقدام به فروش پهنای باند بیش از حد مجاز و تعیین شده کرده اند.
کد خبر: ۳۶۸۸
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۲:۵۵

فکرشهر: یک مقام مسئول از کم فروشی شرکت مخابرات بوشهر در زمینه اینترنت پرسرعت خبر داد.

به گزارش فکرشهر، معاون نظارت رگولاتوری وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ۱۰ شرکت مخابرات استانی شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، فارس، کردستان، گیلان و مازندران اقدام به فروش پهنای باند بیش از حد مجاز و تعیین شده کرده اند.

حسن رضوانی با اشاره به نظارت مستمر رگولاتوری بر عملکرد و کیفیت سرویس ارائه شده از سوی اپراتورها گفت: ارزیابی‌ها از وضعیت و تناسب پهنای باند تامین و عرضه شده در شرکت‌های مخابرات استانی نشان می‌دهد که در این 10 استان فروش پهنای باند اینترنت شرکت مخابرات ایران بیش از حد مجاز بوده و این موضوع کاهش کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان این استان‌ها را در پی داشته است.

رضوانی در گفتگو با ایلنا افزود: در این زمینه تذکر و اخطارهای لازم در خصوص توقف فروش سرویس به مشتریان جدید تا زمان ارتقاء پهنای باند به شرکت‌های مخابرات استانی داده شده و آنها به منظور جلوگیری از ضرر و زیان به مشتریان، در حال پیگیری ارتقاء پهنای باند و بهبود کیفیت سرویس خود هستند.

رضوانی افزود: شرکت‌های مخابرات استانی موظفند ضمن ارتقاء پهنای باند و کیفیت سرویس ارائه شده، خسارت ایجاد شده برای مشترکین فعلی را مطابق توافقنامه سطح خدمات (SLA) پرداخت کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری تاکید کرد: با توجه به وضعیت فعلی پهنای باند شرکت مخابرات در استان‌های ذکر شده، به متقاضیان توصیه می‌شود تا زمان رفع مشکلات موجود و افزایش کیفیت سرویس از سوی شرکت مخابرات ایران و اعلام رسمی رفع مشکل از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از خدمات سایر دارندگان پروانه در این استان‌ها استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: نامناسب بودن شرایط، در اختیار نداشتن امکانات لازم جهت ارائه خدمات به متقاضیان جدید و ادامه فروش خدمات به بهانه عدم همکاری سایر شرکت‌ها با شرکت مخابرات ایران قابل قبول نبوده و شرکت‌های مخابرات استانی می‌بایست ابتدا مشکلات را مرتفع و شرایط مطلوب را ایجاد کنند، آنگاه به جذب مشتری جدید اقدام کنند.

گفتنی است معاونت نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری زیرمجموعه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که به عنوان نهادی مستقل در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر