جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۹۸۸
دوشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از توزیع ۸۶۴ دستگاه کولر گازی بین مددجویان مناطق محروم فاقد وسایل سرمایشی خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از مشکلات عمده‌ای که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به ویژه مناطق محروم و مرزی در فصول سرما و گرما از آن رنج می‌ برند کمبود شدید وسایل سرمایشی  و گرمایشی در طول سال است.

لطفی با اشاره به گرمای شدید تابستان‌ در بوشهر و بالا بودن هزینه تامین یک دستگاه کولرگازی، گفت: در راستای اقدام عملیاتی برای رفع نیازهای اولیه مددجویان مناطق محروم ومرزی درزمینه وسایل سرمایشی، با برنامه ریزی صورت گرفته و با کمک و مشارکت خیران، زمینه خرید ۸۶۴ دستگاه کولر گازی فراهم شده که در دو مرحله بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه برای  تهیه این تعداد کولر گازی یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: این میزان هزینه از محل اعتبارات کمیته امداد، وام قرض الحسنه و کمک خیران تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: درمرحله اول این طرح ۴۳۲ دستگاه  از این کولر گازی ها به ارزش ۷۲۰ میلیون تومان در حال توزیع است و ماباقی در مرحله دوم به زودی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

لطفی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار خانوار در مناطق محروم و روستایی استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: از مردم، خیران و دستگاه های اجرایی انتظار می رود برای رفع نیازهای ضروری این خانواده ها و فرزندان آنها، با کمیته امداد تعامل و همکاری داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر