جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۱۱۴
چهارشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

فکرشهر: مرکز خدمات جامع سلامت دهقاید از توابع شهرستان دشتستان، با حضور قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار، معاونین، روسای ادارات شهرستان دشتستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر، قائم‌مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه این مراسم گفت: با حمایت‌های فرماندار دشتستان، اعتبارات بخش سلامت در شهرستان دشتستان نسبت به سال گذشته 3 برابر شده است و به 75 میلیارد ریال رسیده است.

دکتر حیدر عزیز نژاد بابیان اینکه احداث مرکز خدمات جامع سلامت دهقاید از محل اعتبارات استانی و طرح تحول نظام سلامت بوده است افزود: در راستای طرح تحول نظام سلامت، تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در استان، بازسازی،
تجهیز و خدمات نوین سلامت به‌صورت فعال به مردم ارائه می‌شود.

فرماندار دشتستان نیز ضمن تبریک هفته دولت گفت: در هفته دولت، در شهرستان دشتستان پروژه‌هایی مختلفی به بهره‌برداری رسیده است که این پروژه یک از پروژه‌هایی است که در ارتقای شاخص سلامت مردم نقش بسزایی دارد و مردم می‌توانند خدمات خود را در این مرکز دریافت نمایند.

دکتر ارسلان زارع افزود: از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت تاکنون ما شاهد ارتقای شاخص بهداشتی و درمانی در شهرستان هستیم و رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز در این مراسم اظهار داشت: مرکز خدمات جامع سلامت دهقاید در 5 کیلومتری شهر برازجان واقع‌شده و در قالب واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، داروخانه، بهداشت محیط و حرفه‌ای و مراقبین سلامت به بیش از 9 هزار نفر در گروه‌های مختلف سنی خدمات ارائه می‌دهد.

دکتر حسین دارابی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت دهقاید با زیربنای 450 مترمربع و اعتبار 5 میلیارد ریال و به مدت 21 ماه احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر