پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۵۸۷
يکشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲

فکرشهر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر به نمایندگی از واحدهای تولیدی و فرآوری خرمای استان بوشهر برای حضور نمایشگاه بین‌المللی، به روسیه اعزام شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی صفوی ظهر امروز در نشست با صاحبان صنایع و فرآوری خرمای استان بوشهر با تاکید بر ظرفیت بالای تولید محصول خرما در این استان اظهار داشت: خرمای استان بوشهر از با کیفیت‌ترین خرما در کشور و آسیا است که این کیفیت با فرآوری آن، زمینه افزایش بازارپسندی در نقاط مختلف جهان را فراهم می‌کند.

وی از اعزام کنسرسیوم خرمای بوشهر به روسیه خبرداد و خاطر نشان کرد: کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر به نمایندگی از واحدهای تولیدی و فرآوری خرمای استان بوشهر برای حضور نمایشگاه بین‌المللی، به روسیه اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر با بیان اینکه خرمای کبکاب همانند سنوات گذشته با استقبال تجار روسی در نمایشگاه world food روسیه مواجه شده است تصریح کرد: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر کنسرسیوم صادراتی خرمای بوشهر متشکل از 3 شرکت تولیدی استان بوشهر با همکاری کنسرسیوم‌های صادراتی خرمای کشور از 3 استان خوزستان، کرمان و بندر عباس تحت عنوان کنسرسیوم صادراتی خرمای ایران به صورت پاویون در نمایشگاه world food روسیه حضور دارد.

صفوی، جلسه با اتاق بازرگانی کنفدراسیون ایران- روسیه و جلسهبا تجار و شرکت‌های روسی را از برنامه‌های مهم حضور تجار ایرانی در نمایشگاه world food روسیه  دانست و افزود: برگزاری همایش کاربردی تجارت با روسیه, بازدید از مرکز food city بزرگترین مرکز خرده فروشی مواد غذایی در روسیه، بازدید از مراکز فروشگاهی و عمده فروشی Four season از دیگر برنامه‌های حضور تجار ایرانی در این نمایشگاه است.

نمایشگاه صنابع غذایی مسکو با سابقه 24 سال برگزاری مستمر، موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیرگذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در منطقه ثبت کرده و مکانی مناسب برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر