پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شایعه بمب گذاری در پست مرکزی بوشهر در روز دوشنبه ـ 27 شهریورماه 1396 ـ باعث حضور تیم‌های پلیس و بستن این اداره شد...
کد خبر: ۳۷۵۹۶
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۲

فکرشهر: شایعه بمب گذاری در پست مرکزی بوشهر در روز دوشنبه ـ 27 شهریورماه 1396 ـ باعث حضور تیم‌های پلیس و بستن این اداره شد.

به گزارش فکرشهر، پس از ساعاتی جستجو توسط نیروهای ویژه پلیس در محل، روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر اطلاعیه ای را صادر و تاکید کرد که هیچ بسته ی مشکوکی در پست بوشهر یافت نشده است.

در این اطلاعیه آمده:

«صبح امروز دوشنبه احدی از کارکنان حراست اداره پست طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اظهار داشته ۲ نفر از مراجعین این اداره بیان کردند یک بسته مشکوک به بمب گذاری در ساختمان پست مشاهده شده است. 

به محض دریافت خبر تیم چک و خنثی سازی پلیس شهرستان بوشهر به همراه ماموران انتظامی و امدادی و همچنین عوامل آتشنشانی در محل حاضر شدند 

با بررسی های تیم چک و خنثی سازی  پلیس شهرستان بوشهر  و نیروهای انتظامی و امنیتی هیچ بسته مشکوک به بمب گذاری در اداره پست بوشهر پیدا نشده است.» 

همچنین، سرهنگ ابراهیم عرب زاده ـ فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر ـ  با بیان اینکه فرد شایعه ساز شناسایی و دستگیر شده است و به زودی به مراجع قضایی معرفی می شود گفت: افراد از هرگونه شایعه سازی پیرامون مسائل امنیتی و انتظامی که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی و ایجاد جو ناامنی در فضای جامعه می شود جدا خودداری کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر