پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور فرماندار شهرستان؛
فکرشهر: مراسم بازگشایی مدارس دشتستان با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان استان و شهرستان در دبیرستان سمیه برازجان برگزار شد...
کد خبر: ۳۷۷۲۸
شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: مراسم بازگشایی مدارس دشتستان با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان استان و شهرستان در دبیرستان سمیه برازجان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم، فرماندار دشتستان ضمن تبریک هفته ی دفاع مقدس و تسلیت مناسبت ماه محرم، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه و پیشرفت هر جامعه و کشوری دانست که بدون توجه به این مهم، توسعه ی پایدار ایجاد نخواهد شد.

دکتر ارسلان زارع با اشاره به پیشرفت سه ساله اخیر آموزش و پرورش شهرستان در ارتقای شاخص معدل کتبی و قبولی در کنکور سراسری از دانش آموزان، اولیاء و معلمان و مدیریت آموزش و پرورش تشکر و قدردانی نمود.

 فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود به توجه دولت تدبیر و امید به آموزش و پرورش، از اختصاص یازده میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان های آموزشی و تعمیر و تجهیز مدارس شهرستان خبر داد و گفت: از آنجایی که آینده درخشان هر جامعه ای به دستیابی بیشتر به تولید علم و فناوری اطلاعات و در ارتقای شاخص های آموزشی است ، همگی باید کوشش کنیم تا برای تحقق این هدف از طریق اجرای برنامه ششم توسعه نویدبخش ایرانی سرفراز در منطقه و جهان باشیم.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در پایان برنامه از دانش آموزان برتر و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر