چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
تغییرات در علوم پزشکی بوشهر؛
فکرشهر: در نخستین تغییرات پس از انتصاب سعید کشمیری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس شبکه بهداشت دشتستان به حوزه ی ریاست دانشگاه منتقل شد و یک بانو، جایگزین وی گردید؛ همچنین، روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های تنگستان و دیر و بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز تغییر کردند...
کد خبر: ۳۷۸۱۵
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: در نخستین تغییرات پس از انتصاب سعید کشمیری به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، رییس شبکه بهداشت دشتستان به حوزه ی ریاست دانشگاه منتقل شد و یک بانو، جایگزین وی گردید؛ همچنین، روسای شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های تنگستان و دیر و بیمارستان امام حسین (ع) اهرم نیز تغییر کردند.

به گزارش فکرشهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، ماریا خویشدوست را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان منصوب کرد؛ دکتر خویشدوست که برازجانی است و مهندسی بهداشت محیط خوانده، در چند ماه گذشته، معاونت بهداشتی بهداشت و درمان دشتستان را عهده دار بوده است.

این نخستین انتصاب زنان در مدیریت و ریاست علوم پزشکی در دشتستان و از معدود انتصابات در استان می باشد. «فکرشهر» پیش از این از انتصاب قریب الوقوع چند مدیر زن در سطح شهرستان دشتستان خبر داده بود.

دکتر کشمیری، همچنین، حسین دارابی را به عنوان مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست این دانشگاه منصوب کرد. دکتر دارابی نیز دشتستانی است و بهداشت خوانده و از اردیبهشت ماه 95 ریاست شبکه بهداشت و درمان دشتستان را عهده دار بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر، در احکام جداگانه ی دیگری نیز، عادل مقدس را به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان، احمد آخوندی را به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر و دکتر نصرالله ملکی را به‌عنوان سرپرست بیمارستان امام حسین (ع) اهرم منصوب کرد.

نظرات بینندگان
Masoud ghaderi
|
-
|
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
من و تو:
باعرض سلام , ادب , احترام خدمت همشهریان نجیب , فهیم و اساتیدی پاک سرشت ,ارزشمند ,دلسوز , والا مقام , فرزانه که وجود ارزشمندشان همواره موجبات برکات , پیشرفت , تحول , پویایی , شکوفایی ,توسعه , رضایتمندی اقشار جامعه , رفع محرومیت , حفظ و صیانت ازحقوق حوزه سلامت , بهداشت , درمان ,محیط زیست در سطحی کلان بوده , بی شک بهره مندی از خدمات بی دریغ این عزیزان بزرگواربویژه انتخاب و انتصاب هوشمندانه استاد فرزانه و توانمندمان ,بانوی نمونه و شیرزن دشتستانی اصیل : سرکار خانم دکتر خویش دوست برازجانی مایه بسی مباهات و افتخار برای همگی , دلگرمی , خوشحالی جمع کثیری از اقشار جامعه , روشنفکران , دلسوزان این دیار,دانشجویان ایشان را فراهم ساخت . به عزیزان و همشهریان فهیم این فرصت خدمتگزاری را تبریک میگوئیم . از ایزد پاک سعادت , سلامتی , توفیق برای این عزیزان و خانواده های محترمشان آرزومندیم.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر