پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
صبحگاه مشترک و عمومی انتظامی دشتستان برگزار شد؛
فکرشهر: فرماندار و رئیس شورای تامین در شهرستان دشتستان گفت: نیروی انتظامی در انجام وظایف خود، موفق بوده است. ارتقای شاخص های امنیتی شهرستان نسبت به سال گذشته حاصل شده به طوری که در سال جاری، قتل 36 درصد کاهش یافته و تیر اندازی نیز 30 درصد کمتر شده است...
کد خبر: ۳۷۹۵۹
شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: فرماندار دشتستان در مراسم صبحگاه مشترک و عمومی انتظامی شهرستان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی ـ صبح روز شنبه، 15 مهرماه، برگزار شد، گفت: خرسندیم که نیروی انتظامی با عنایت خداوند قادر متعال، هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و تلاش مجموعه فرماندهی و پرسنل انتظامی ناجا و همکاری شایسته مجموعه وزارت کشور، شورای امنیت کشور ، شورای تامین استان ها و شهرستان ها ، کارنامه ای موفق و قابل دفاع را به دست آورده است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری، دکتر ارسلان زارع افزود: این فداکاران سبز پوش و حافظان نظم و تامین کنندگان امنیت، با تلاش شبانه روزی ،با روحیه ایثارگری و اخلاق مداری و مردم محوری در استقرار نظم و امنیت در جامعه ، پیشگیری از وقوع جرم ، کاهش جرائم و افزایش کشفیات ، موفقیت های ارزشمندی را بدست آورده اند و امروز نیز با آگاهی همه جانبه و هوشمندانه ، مقتدرانه ماموریت های محوله برای ارتقای قانونمداری و حقوق شهروندی در جامعه انجام می دهند.

فرماندار و رئیس شورای تامین در شهرستان دشتستان گفت: نیروی انتظامی در انجام وظایف خود، موفق بوده است. ارتقای شاخص های امنیتی شهرستان نسبت به سال گذشته حاصل شده به طوری که در سال جاری، قتل 36 درصد کاهش یافته و تیر اندازی نیز 30 درصد کمتر شده است.

زارع، از خدمات و تلاش های وافر مجموعه انتظامی ، اعم از فرماندهی و پرسنل و همکاری مردم شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

 در این مراسم حجت الاسلام مصلح ـ امام جمعه برازجان ـ نیز گفت: نیروی انتظامی نماد صلابت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: مردم از خدمات نیروی انتظامی راضی هستند و ما هم از آنان تقدیر و تشکر می کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان نیز گفت: نیروی انتظامی با رویکرد اجتماعی و مردم محوری با همکاری مردم تلاش نموده است تا امنیت و آسایش عمومی را فراهم آورد.

سرهنگ سید جواد رضوی افزود: از آنجایی که آموزش به مردم به ویژه دانش آموزان و جوانان در کاهش وقوع جرم اهمیت زیادی دارد، آموزش آنان در برنامه های ما بوده و با همکاری ادارات دولتی انجام داده ایم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر