سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان:
کد خبر: ۳۸۱۶۴
شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: فرهنگ امنیت و سلامت باید در جامعه نهادینه شود. 

به گزارش فکرشهر، مهندس ماریا خویش دوست در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان دشتستان افزود: برای اجرای قوانین بهداشتی و برنامه‌های بهداشت و درمان، نیروی انتظامی به‌عنوان یک بازوی اجرایی در کنار ما بوده است و همیشه بستر مطلوبی برای اجرای مناسبت‌های بهداشتی فراهم ساخته است.

وی تصریح کرد: سلامت افرادی که امنیت جامعه را تأمین می‌کنند یکی از ضرورت‌های مهم می‌باشد و کارکنان نیروی انتظامی یک از اولویت‌های ما در بخش سلامت است و خوشبختانه با اجرایی شدن طرح تحول سلامت، به‌تمامی گروه‌های سنی به‌خصوص میان‌سالان و سالمندان به‌صورت فعال می‌توانیم ارایه خدمات بدهیم.

مهندس ماریا خویش دوست اظهار داشت: طبق یک تفاهم‌نامه مشترک بین شبکه بهداشت و درمان دشتستان و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، کارشناسان شبکه بهداشت به‌صورت دوره‌ای در محل ستاد فرماندهی حضور می‌یابند و خدمات نوین تحول سلامت را به آن‌ها ارایه دهند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان نیز در این نشست ضمن تشکر از فعالیت‌های بخش بهداشت و درمان بر لزوم همکاری بیشتر این نهاد در تأمین سلامت و امنیت منطقه تأکید کرد.

سید جواد رضوی گفت: حفظ و ارتقای سطح بهداشت و درمان کارکنان و پشتیبانی از مأموریت‌ها و مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی است که این مهم در سایه سلامت کارکنان این نهاد محقق می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: تعامل و همکاری شبکه بهداشت و درمان با پلیس سازنده است و تأمین سلامت زیر ساز و بستر امنیت می‌باشد و در سایه امنیت می‌توان به بالندگی و موفقیت در تمامی عرصه‌ها رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر